BAN MURTAD ~ Parti Geletek Allah (Penghinaan Ke Atas Islam)

Minah ni dah bertahun menghina umat islam. Tapi apa tindakan pihak atasan, takkan masih sibuk nak kerah SKMM untuk pantau blogger politik jer kot. Dahtu minah nih terlepas jer. Ataupun menggunakan alasan tahik kucing bagitau tidak dapat dikesan. Oh really stupid la macam tu telekom malaysia provide internet tapi takleh kesan. Haritu ada hacker yang dedah pasal minah nih, tapi tindakan oleh polis. Okey mereka lebih sibuk memikirkan cara tentang amanat hadi yang difikirkan sangat risau jika dikeluarkan secara live dalam Peti Tivi komunis.

Di mana pula geng yang suka demostrasi di dataran merdeka, geng baju kuning, baju merah, geng rambut besar yang duk pong pang menegakkan syariat islam. Page minat tu dah subscribe melebihi 10K, so apa tindakan kerajaan. Okey, cuma tengok dan tonton beramai-ramai sambil minah tu menunggu tindakan yang tidak akan diambil. Tindakan akan diambil, apa tindakan yang akan diambil? Ataupun akan ada hidden hand muncul melepaskan minah nih.

Info : FB,fb,FB

Post a Comment

6 Comments

  1. Aku dah report skmm. tunggu tindakan.

    ReplyDelete
  2. Betina ni..kasi humban dalam kandang babi jantan...
    Babi 2 smua bagi pil hormon over dose punyer...
    Amcam??ada keras ka ini cara..
    Kalau kat klate,tino ni cmfirm dah lesap awal2..
    kasi tanam hidup2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka dh mkn babi..mata sepet mcm babi gemuk..sial punya pompuan..bunuh jer lagi bagus!! SKMM mcm bdk bangang..xder plak nk pergi siasat..duk siasat psl NAJIB...Puii!!!

      Delete
  3. konspirasi untuk memburukkan Islam?.. who knows...

    ReplyDelete