BAN Extremist ~ Dan Lagi Umat Islam Mali Dituduh Extremist Terrorist

Selain daripada negara islam yang liberal,negara islam lain akan terus menerus di fitnah dengan pelbagai tohmahan. Sehinggakan kuasa luar boleh campur tangan, atas alasan menangani "islamic terrorist". Nampaknya usaha freemason dan zionis untuk meletakkan islam sebagai terrorist tidak pernah luput dalam otak kebabian mereka.

Akibat kecelaruan di Mali, Britain telah menghantar 300 tentera mereka untuk berkawal di Mali. Dengan alasan untuk menjaga keselamatan penduduk daripada ancaman al-qaeda. Mereka cakap akan memberi jaminan tidak akan berlaku combat. Combat tak berlaku, tapi penangkapan muslim berterusan.

Secara perlahan, negara islam dihimpit dengan pelbagai spesikulasi dajjal oleh barat dan secara tak langsung timbulnya golongan babi yang akan mendajal pada generasi baru islam. Hasilnya, jadilah islam liberal pada hari ini.

Harap-harap pemimpin dimasa akan datang akan dapat menangani masalah islamic phobia yang masih berterusan. Tapi, financial institution masih dikawal oleh zionis. So, umat islam mudah tertewas dengan pujuk rayu bitch & money.

Info News : DM

Post a Comment

11 Comments

  1. Replies
    1. apa kaitan umno dgn mereka semua ni. bodoh anon!

      Delete
    2. ni apekehe tetiba salahkn umngok ni...bengong :)

      Delete
  2. Tunggulah kemunculan imam mahdi. Harap semua dapat bersabar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah akan tiba jg waktunya...

      Delete
    2. Dunia semakin tua..sama2lah kita ingat mengingati.

      Delete
  3. owh abam carlos pon memorex ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu la..dlm 2 tahun stop..skng memorex kembali..lets tukar idea in mandimayat.

      Delete
  4. takut tgk....bersyukur dgn keamanan di malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ko nk bsyukur..tu umt islam ditindas..sepatutnya umat islam di malaysia perlu bersatu hati.tukar kerajaan sekarang.yang bini xpakai tudung!

      Delete