• Politik Terkini

    Sunday, January 13, 2013

    BAN SEKS ~ Malam Pertama Bersama Terung

    Gabra pada malam pertama. Risau sebab badan tidak fix. Risau tentang kekuatan tidak maksimum. Ataupun tidak mempunyai apa-apa perasaan sebab bukan cintaku pilih. Pelbagai tafsiran oleh pakar seks dan pakar ilmu tradisional untuk mereka menghadapi malam pertama. Saiz terlalu kecil juga sebenarnya boleh menyebabkan seseorang lelaki itu kurang berkeyakinan dan takut untuk mendekati wanita. Sebab tulah banyak ubat kuat dipasaran pada hari ni. Tetapi jika korang berkahwin hanya berlandaskan nafsu semata-mata, konfem perkahwinan tersebut tidak akan kekal lama. Kerana nafsu seks manusia tiada batas kepuasan dan kepuasan yang dicari tidak akan dicapai. Sebab tu, nak kahwin biarlah atas sebab yang betul dan memenuhi tuntutan agama.

    Tumbesaran seseorang adalah disabitkan dengan cara pemakanan mereka. Pada hari ini generasi baru lebih cenderung pada pemakanan segera dan boleh memberi impak kepada kekuatan batin seorang lelaki. Orang zaman dulu makan nasi dan ulam. So, thats why isteri terlalu sayang. Orang sekarang dengan sibuk di tempat kerja, nak balik kerja tekanan jalan JEM.Tambah lagi diranjang asyik JEM memanjang. So, jagalah pemakanan yang sihat. Banyakkan bersenam, kurangkan onani.


    Info Gambar : IZ

    26 comments:

    1. Replies
      1. Hehehehe...
        Gelinyer ati aku.

        Delete
    2. agak2 org perempuan mcm mana perasaan malam pertama. kalau malu, gunalah anonymous utk jawab.

      ReplyDelete
      Replies
      1. anon perempuan:

        stakt ni ak berpuashati dgn suamiku. trima kasih dr rozmey

        Delete
      2. apa kne mngene ngn dr rozmey? x paham aku....

        Delete
      3. hmmm kes yg sama masa tentera tibai lanun sulu, org gembira tentera cept bertindak, dan mereka berterima kasih kepada BN

        Delete
    3. Apahal ko troll crita seks carlos!! Hampeh#%&*@-%*

      ReplyDelete
    4. Nak rating byk buatlaa cerita sexxxx..huhuu...dapat saham

      ReplyDelete
      Replies
      1. tu bkn crita seks semata2..ada tersirat disebalik ak gitau. kna jaga kesihatan. skng byk sgt ubt seks dijual d kaki 5.. kalau stakat alim dlm tulisan tapi tgk blue. aku tulis straight to the point.

        Delete
    5. Pelayar ramai wanita, entry wanita meransang rating,,topik kasih topik khayal, topik ramal nasib, nujum topik nombor dan cinta

      ReplyDelete
    6. ko dah kawen ke? sorry malas nak baca profile ko.. haha

      ReplyDelete
      Replies
      1. aku dh kawin. bagi tips skit pd yg belum kawin.

        Delete
    7. Replies
      1. hai saya kacak... student lg,tp dah nk abis dah ni..tahun akhir kos chemical engineering..so,kalo kita kapel xlama lg sy boleh msuk mminang awk.. mase kawen nt kita buat la kenduri besar2 skit pastu ajak satu kmpung awk.. tp malam pertama tu kita xleh bmalam kt umah awk taw,kita sewa hotel or chalet ea.. awk faham2 la ea...ehem ehem...

        XD.. gurau je beb

        Delete
    8. kah kah kah.... Klu takde terung, timun pun boleh kot. Huhu

      ReplyDelete
      Replies
      1. timun sakit. hahahaha

        Delete
    9. Replies
      1. hahaha...at the end..frust menonggeng.

        Delete
      2. ramai lelaki yg tewas harini..tu mcm2 ubat seks keluar.

        Delete
    10. hahahahha.... dari terung... patah karang susah... huhhuhu napa tak beli jew dildo.. ater teruk sungguh laki tu..

      ReplyDelete