BAN SisaHidup ~ Kematian Yang Mengerikan!

Sempena hari jumaat pada keesokannya, mungkin boleh terjadi hari kiamat ataupun mungkin menjadi hari pengakhiran untuk melihat dunia fantasi perebutan harta dan kuasa. Ataupun mungkin akan terdapat salah seorang yang tidak sempat untuk mengundi pada PRU akan datang. Ataupun tidak sempat untuk melafazkan "aku terima nikahnya", "aku cinta padamu", "aku benci padamu", aku ceraikan kau", "aku mohon maaf".

Tapi itulah hakikat kehidupan, samada korang suka ataupun tidak. Tidak kiralah korang pakai pencuci muka SKII sekalipun, bila mencapai umur tua, kulit tetap tidak mampu menegang untuk selamanya. Okey, buat pembedahan pelbagai, tapi untuk luaran sahaja. Sistem dalaman tetap tua dan tidak mampu membuat larian 1000m berganti-ganti. Apa saja kecerdikan, kebodohan, kebangangan sehingga mencintai seseorang sampai nak bunuh diri. Adalah sia-sia jika dipenuhi dengan bangang abadi.

Kami di BANkami mengucapkan selamat hari jumaat dan mulakan hari esoknya dengan tidak membangangkan diri sendiri untuk perkara bodoh. Mari kita menonton gambar bersiri kematian ngeri. Otai ker, Abang Long ker, Ayanda ker, Mati tetap akan mati.


Info Gambar : AN, SIo

Post a Comment

9 Comments

  1. Kesiannyee...humm


    semoga kita semua x lupa akhirat dan tidak lalai dgn duniawi semata

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungghnya mati itu pasti...tapi msh ramai yg tdak ingat mati.

      Delete
  2. semoga mati kita didatangi malaikat dengan cara yang baik dan dimulai dengan salam.... amin....

    ReplyDelete
  3. Peringatan kepada kita semua... selagi nyawa dikandung badan, marilah kita lakukan kebaikan dan hindari kemungkaran dgn sebaik mungkin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PRU ni makin ramai buat kejahatan.

      Delete