• Politik Terkini

    Saturday, February 9, 2013

    BAN Animal ~ Persian Hitam Hidup Berkaki Dua DAN Masalah Mental Manusia

    "Listen Listen Listen. Kambing ada masalah, kenapa kambing ada masalah. Sebab kambing suka mengembek di waktu hujan. Kucing ada masalah, kenapa kucing ada masalah, kerana kucing tak makan ikan, kucing makan tulang ikan " KakPah Zohra.

    Berbalik kepada cerita kucing, terdapat seekor yang terpaksa hidup 2 kaki akibat daripada manusia yang telah melanggar kucing tersebut. selepas membuat pembedahan yang melibatkan 3500 euro, black persian sekarang mampu menempuh kehidupan sebelum mati ke syurga. Persian sememangnya seekor kitty yang comel berbulu lebat.

    Manusia juga sebenarnya penuh dengan masalah. Masalah manusia kadangkala lebih teruk daripada kucing. Ikuti selanjutnya dibawah.


    Kan aku dah kata, manusia ni bermasalah. Buat aksi seks gay sambil dipertontonkan oleh mereka yang bertudung serta FRU. Orang mcm ni nak memperjuangkan bangsa dan agama. Saper yang ikut dia bodoh bangang abadi. Jika ada adegan parti lain yang buat, nanti aku posting. Tapi kena pastikan bukan potosop.

    Info Gambar : DM, FB

    7 comments:

    1. Bawani Bawani Bawani

      ReplyDelete
    2. LBGT tu kan mmg umno support dlm diam.

      ReplyDelete
    3. TAK MENGENANG BUDI

      ReplyDelete
    4. scary... pic last kali tu scary (-_-")....

      ReplyDelete
    5. kesiannya kucing tuuu... and dia still berdiri atas dua kaki sendiri.bravo cat.

      ReplyDelete
    6. kesian kucing tu...n gmbr last tu mmg manusia bermasalah...akan byk lg yg akan dtg rasanya.mklumla pru da dkt ni, cai2 both side msti sdg prepare peluru baek punya....

      ReplyDelete
      Replies
      1. cai duk risau kalau kalah PRU ni.

        Delete