• Politik Terkini

    Monday, February 25, 2013

    BAN Dick ~ Iklan Celcom Yang Berahi

    This is celcom territory. Finish. Celcom juga cuba menarik orang perempuan dengan iklan keberahian lelaki. Dengan bentuk portable wifi yang sangat dick dick. Mungkin menjadi kegilaan wanita gila seks. Oh damn. Hopefully aku melihatnya secara positif. Ia adalah portable wifi.

    Diharap pihak ibubapa tidak mengajar anak mereka cara berfikiran seksual apabila melihat portable wifi celcom yang terbaru ini. Ini hanyalah iklan semata-mata. Tiada bersangkutan dengan konvoi Perkasa. Mungkinkah Digi dan Hotlink akan amik port dengan iklan lebih berahi selepas ini. Oh god. Hopefully tiada iklan LBGT.



    12 comments:

    1. aku syak, designer dia mesti pompuan.

      ReplyDelete
    2. Merusuk minda kanak-kanak ni. lepas ni habis jd gila seks.

      ReplyDelete
      Replies
      1. skrng pn ramai dh gila seks. gara2 cerita lucah dlm tenet.

        Delete
      2. xlama lagi, digi n maxis amik port.

        Delete
    3. Bhai Carlos...

      Itu macam cendawan kote anjing jer la... hahaha

      ReplyDelete
    4. designer baru grad tu... kasi can la... :)

      ReplyDelete
    5. mmg disengajakan itu iklan, dah la starting iklan tu pun dah questionable... agaknya trend iklan2 skrg mmg mcm tu kot? media media....

      ReplyDelete
      Replies
      1. Celcom nk promosi kote 2013

        Delete
    6. tak pernah pun dengar,,, tipu ni

      Tutorial Cara Hilangkan Navbar Di Blog Anda - ez Tutorials Blog
      http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/tutorial-cara-hilangkan-navbar-di-blog.html

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko xtgk ker tu iklan google... tahu paste web jer.

        Delete
    7. Takde iklan mcm tu pun remaja malaysia masih gila seks.

      ReplyDelete