• Politik Terkini

    Monday, February 25, 2013

    BAN DUMB ~ Pembela Mujahidah Kalimah Allah Versi Legging

    Aku sangat berbangga sebab semakin ramai yang berjuang demi agama allah. Dan siap ada buat konvoi bermotosikal mempertahankan kalimah allah. Ia satu perkembangan yang sangat positif yang perlu dicontohi oleh semua umat islam. Tetapi janganlah membangangkan diri dengan tidak mengikut ajaran dan suruhan yang telah diwajibkan.

    Tapi nak buat macam mana. Itulah yang berlaku pada umat islam hari ni. Bangang tidak kira tempat. Main hentam jer, janji dapat nama, dapat $$$. Pakai legging, tidak bertudung tetapi memakai baju berjuang mempertahankan kalimah allah. Hadoi, mana kapla itu otak.


    info : FB

    11 comments:

    1. HAHAHAHAHAAHAHAHAHA

      APE KER BANGANG SEMUA NI

      HAHAHAHAHA

      ReplyDelete
    2. Yg bangang itu umno

      ReplyDelete
    3. gila ah bodohnya.

      ReplyDelete
    4. Kurang ajar punyer pompuan2 ni....agak2 kalau masuk tandas dgn kalimah Allah pd baju tu dosa ke tak.....!

      ReplyDelete
    5. Nice blog. Sudah dimasukkan link seperti yang di minta.

      ReplyDelete
    6. mcm sial dohh... kalo aku ada kat sana..dh lama ni aku pijak2....

      Tutorial Cara Hilangkan Navbar Di Blog Anda - ez Tutorials Blog
      http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/tutorial-cara-hilangkan-navbar-di-blog.html

      ReplyDelete
    7. cis klau dekat negara iran di buat mcm nih ..dah lama kena kerap kepala ,ada ke patut pkai bju ada nma Kalimah Allah tetapi pkaian mmg terkutut sekali ,haissssssss bagaimanalah perkara sebegini menjadi ...Itu kalimah allah jngn main2...ni macm dipermainkan jeh bodoh btul spe lah anjukan semua nih..PEREMPUAN SEPERTI ITU X LAYAK PAKAI KALIMAH ALLAH S.W.T!!!!! YNG LAYAK HANYA PERJUANG ISLAM SEPERTI MUJAHIDEN AL QASSAM, HAMAS DAN SEAKATANNYA ..mmg mempermalukan je bodoh perrepuan2 tuh tuich

      ReplyDelete