BAN US ARMY ~ China Di Tuduh Lancarkan Cyber Attack Terhadap US

Dunia baru, generasi internet yang akan meluahkan segalanya menggunakan anonymous. Dan pelbagai serangan cyber termasuklah memecah masuk pengkalan data untuk mencari " Good Governence" memerintah dimasa akan datang. So, pesanan kepada semua samada PR @ BN, ko buat taik, data penipuan tetap akan leak dengan pelbagai cara.

Terbaru US telah membuat kertas siasatan dan mendapati pengkalan cyber attacking yang banyak berlaku sekarang berpengkalan di China. Tidak dapat dipastikan samada ia diketahui oleh pihak pemerintah ataupun tidak. Tetapi US akan menggunakan kuasa zionisme mereka untuk menghentam china. Tetapi zionisme US ni menyatakan china mengetahui perkara tersebut.

Aku ada terbaca juga dalam blog anonymous, not anonymous yang meleis. Ni anonymous yang ada misi and cerdik pandai. Mereka hack untuk reveal kebenaran. Bukan mengutuk sana sini. Interpol report juga telah dibuat oleh US kepada china. Nah ko baca la sendiri sini >> interpol


Info : NyTm, BS

Post a Comment

9 Comments

  1. Gila cool hackers China. Malaysia pn ada Sofea Hana.

    ReplyDelete
  2. Hancur itu amarika!!

    ReplyDelete
  3. US mmg xkn puashti.msti china dh dpt byk data tntg prancngn us.

    ReplyDelete
    Replies
    1. negara yahudi. kasi mampos pn xper.

      Delete
  4. Dunia hackers bermula.

    ReplyDelete
  5. oh noes.. jangan amerika buat meroyan gi attack china pulak sudah...

    ReplyDelete
  6. Amerika kambing hitam Yahudi. Aku rasa bukan gomen China nak serang Amerika, sebab Amerika dah tubuhkan One World Government, semua negara dibawah naungan PBB dah. Bukti, Palestine sampai sekarang isu tak setel dan bila ada resource, Amerika pi serang, macam baru2 ni di Mali. Habis emas, gas semua Amerika angkut balik. We are on our own now, dengan usaha, kekuatan dan Iman sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat tepat. amerika dh kawal semua. tapi umat islam semakin berpecah.contoh d sulu sekarang.

      Delete