BAN War3 ~ Latihan US Navy Yang Bersedia Untuk Berperang

Polis dunia yang WTF ini memang tak pernah lekang dari barangan ketenteraan mereka. Selepas banyak kali kalah perang, tapi mereka masih anggap mereka adalah yang terkuat. Sebabnya sekarang mereka menguasai Pasaran perbankan dunia. Dengan menggunakan nama IMF, Congress World Bank, tetapi secara hakikinya semua mengikut naluri Federal Reserve. Sebab tu, berita daripada federal reserve banyak memainkan peranan dalam dunia perbankan.

Itu secara ringkas tentang financial yang sememangnya sukar untuk di ambil alih oleh umat islam. Sebab tu, islam semakin buntu untuk menjatuhkan kuasa kapitalis, sosialis, dan orientalisme. Sebab utama, manusia tidak dapat lari daripada ketamakan wang. Dengan itu, maruah islam boleh dibeli dengan mencetak dollar seberapa banyak dan menyediakan satu lapisan masyarakat kaya dan miskin.

Jom tengok latihan ketenteraan mereka yang tidak mengenal erti lelah.Semua tegap, bukan seperti polis ayam yang mintak duit rasuah. Buncit-buncit.


info : vboo

Post a Comment

10 Comments

  1. Gila latihan.... untuk mempertahankn negara mereka.

    ReplyDelete
  2. Pergghhh...mmg tuff latihan. tapi rasanya malaysia pn hebat juga latihan ketenteraan. cuma tak ditonjol.

    ReplyDelete
  3. macam best jer latihan dia. hahaa

    ReplyDelete
  4. tak guna gak latihan bagai nak rak kalau sempadan pun tak terjaga sampai militan naik sampan pun boleh terlepas masuk.

    ReplyDelete
  5. Bodo punye admin compare army dgn polis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko baca betul2 tak. admin cakap polis dunia. polis dunia tu US.dia tujukan pada US. bodoh betul ko ni. la ni baca baca komik. jd bingai.

      Delete
  6. Mana boleh compare US army ngan Polis Ayam.. Compare dengan komando Malaysia la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. knaper la ko xfaham. US tu polis dunia. mana ada admin compare US army dgn malaysia polis. Dah mmg betul admin gitau. polis ayam banyak yg perut buncit. suka makan rasuah. itu hakikat. ARMY ni kuat. ARMY malaysia takder rasuah macam polis. tu admin xcompare. tu pun ko xfaham ker.

      Delete