• Politik Terkini

    Wednesday, March 13, 2013

    BAN Bantuan ~ Perogol Berjerawat Batu Keras Kote Dikehendaki. Mohon Sebarkan

    Sekarang ni, tak kira ahli politik ke, ahli nujum ke, ahli silap mata ke. Ko buat bangang, jadilah bahan dalam internet. Ni hah, Balai Polis Sungai Koyan mohon bantuan semua. Mencari Perogol Berjerawat Batu. Dahla muka penuh jerawat, buat taik pula.

    Aku syak mamat ni takde awek yang nak kat dia. Kempunan keras kote. Sampai rogol. Tapi tak mungkin pulak. Muka baik gila. Nerd tahap ketua darjah sekolah. Ada iras jadi ketua pengawas ni. Silap-silap bakal pengganti obama. Tu pun kalau tak jadi taik macam ni lah.

    Mohon semua share dan bantu Polis Sungai Koyan. HUKUM HUDUD TERHADAP PESALAH BEGINI, ZALIM @ ADIL.


    Info Asal : Balai Polis Koyan

    12 comments:

    1. muka nerd. mohon semua para gadis, jgn mudah percaya.

      ReplyDelete
    2. KESIAN KAT AWEK KENA ROGOL TU.

      ReplyDelete
    3. Muka ni cepat pancut! Konek tak berajar

      ReplyDelete
      Replies
      1. mana ko tahu? pernah try dgn budak tu ke?

        Delete
      2. ko join dia ke derrr?

        Delete
    4. cantik janggut seciput... lahir 93? mak ai, muda lg =.='

      ReplyDelete
    5. manusia specis setan ni.. hukuman paling setimpal kerat batang dia tu hahaha

      ReplyDelete
    6. muka bakal imam masjid sg koyan pun boleh jadi juga ni.. silap-silap bakal ADUN kalau dia tak habiskan separuh usia dia kat dalam jail.

      ReplyDelete
      Replies
      1. kalau ADUN umno boleh je derr. ramai je ahli umno mkn rasuah n kaki pompuan. lepas je.

        Delete
    7. Mak aih...
      Lahir tahun 93 dah masuk kategori perogol??

      ReplyDelete
      Replies
      1. itulah remaja hari ini. kalau ada hukum hudud kan bagus.

        Delete
    8. tangkap,pastu bg hukuman hntar dekat zon merah Lahad Datu..biar dia cuba nasib tangkis peluru kat situ.masa tu tau la langit tinggi rendah,dosa pahala

      ReplyDelete