• Politik Terkini

    Wednesday, March 20, 2013

    BAN Bashar Assad ~ Serangan Senjata Kimia Di Syria, 25 Mati Di Alleppo

    Apa nak jadi dengan umat islam hari ini. Worldwide antara syiah sunni. Di sempadan malaysia, tentera sulu vs ATM. Bukan team sathianathan ok. Politik malaysia pula kepada 3 penjuru. BN, PAS dan PKR. Semua umat islam yang mengejar mendabik dada menjadi seorang pahlawan sejati dalam menegakkan keadilan umat islam. Yang sebenarnya, World Bank, IMF, Federal Reserve, CIA, FBI dijadikan panduan utama mengawal manusia seluruh dunia. Is it kebanggaan umat islam today.

    Pengganas syria dikatakan menggunakan roket bersenjata kimia dan telah meragut 25 nyawa dan 86 cedera. Reuters melaporkan lagi, kematian tesebut berlaku semasa kejadian dan di dalam rumah akibat sesak nafas.

    Tentera bashar menafikan mereka telah melancarkan serangan senjata kimia, tetapi obama menyatakan mereka telah menerima laporan tersebut dan akan menyiasat. Jika benar, tindakan akan diambil ke atas bashar. Agak-agak berapa dekad lagi tindakan akan diambil. Atau sehingga muncul islam liberal seperti yang dikehendaki.

    Cuma sekarang, serangan senjata kimia tidak dapat dipastikan tetapi dinyatakan oleh media yang berada ditempat kejadian, yang mana senjata kimia telah digunakan. Is it we call peace from muslim brothers?


    Info Asal : RT

    14 comments:

    1. bangsat tentera bashar ni. serang dgn senjata kimia tapi xngaku!

      ReplyDelete
    2. kita bergembira dan berfitnah sesama islam. saudara di sana berperang sesama sendiri. semua kerana harta dan kuasa. dimana nilai islam yang di ajar

      ReplyDelete
    3. amerika asyik siasat je. tu je kerja dia. kalau ada minyak, baru siasatan selesai. samada takeover ataupun serang hancur amik secara paksa. tengok sajalah iraq hari ni.

      ReplyDelete
    4. kat malaysia sama jugak.. memasing fitnah untuk dapat tempat kat putrajaya.. undilah BN! Inilah barisan kita...

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko pn sama. macai BN. BN duk fitnah sebab nak pertahankn putrajaya n takut rahsia kelentong selama ni terbongkar. BN dah banyak buat taik!

        Delete
      2. ingat kn kau sedar,..rupenya hampeh...
        BN tu kaki fitnah,..cume tahu gunekan media utk jatuhkan pembangkang...jgn jd macai BN lg,..aku pon mcm kau...lmbt sedar..

        Delete
      3. tula modal pencacai BN. sbb tu rakyat tolak BN. tinggal pencacai je

        BILA NAK BUBAR PARLIMEN NI

        Delete
      4. undilah bn>kepala hotak lu!puak umno bn lah kaki fitnah 1malaysia,reti?kecik2 taknak mampus,ptuihhhh

        Delete
      5. pencacai BN mmg macam tu. selalu terdesak.

        Delete
    5. semoga umat islam terus bersatu daripada asyik salahkan syiah dan sunni

      ReplyDelete
    6. Kindly link me , and let me know and I will link back,
      Best Regards,
      Fonu

      ReplyDelete
    7. adoi.. macam2 lah.. aku harap bashar ni cepat digulingkan..

      ReplyDelete
    8. Umat islam sesama sendiri bercakaran bukan perkara baru,dh lama dh,selepas wafat rasulullah saw.saidina Abu Bakar as.istihar perang puak yg tk bayar zakat seterusnya sahabat2 yg lain,saidina omar as.saidina osman as.saidina ali as berlaku berperang dengan radiallahuma asiah isteri rasulullah saw. percakaran ini berterusan hingga kiamat,setelah tiupan malaikat kemusnahan dunia akan ranap sama sekali,itu yg ustaz guru pondok pertahankan,akhidah dan iman kepada anak muridnya. walallahu aqlam bissawap amin........................

      ReplyDelete