• Politik Terkini

    Monday, March 25, 2013

    BAN Bongkak ~ Pemandu Ferrari Di Pukul Pasangan Hot

    Kejadian ni berlaku kat singapore. Bukan kat malaysia okey. Tapi sama je, bila dah kaya tu, konfem berlagak nak mampos. Tahap cipanzi nak menunjuk-nunjuk. Konon diri hebat, nah amikow satu kungfu daripada pejalan kaki.

    Hopefully orang kaya kat malaysia ni tidak perangai macam ni, tak hormat orang nak melintas jalan. Kalau kat KL, nantikan tak pasal-pasal kena pukul sama itu bangla. Sebab orang tempatan kat KL dah semakin pupus. Ramai yang tinggal di rumah puncak, mungkin disambar burung berterbangan. Oh umno, lebih 50 tahun memerintah. Rumah flat kau jadikan idaman rakyat.


    11 comments:

    1. Padan muka! mentang2 bwk ferrari.

      ReplyDelete
    2. okey la, bwk ferrari. Dia hebat tapi jgnla sampai nk tunjuk lagak. kan tak pasal2 kena pukul ramai2

      ReplyDelete
    3. sekali kena tibai ramai2. bagi pengajaran pada yg berlagak bwk ferrari. goo singaporean

      ReplyDelete
    4. Negara maju tapi masih ada rakyat semakin sombong. Bodoh tetap ada

      ReplyDelete
    5. sementara itu : datang seorang budak , mencalarkan kereta ferari itu .... win!

      ReplyDelete
      Replies
      1. selepas itu : tuan kereta lapor polis, polis ckp, tunggu pilihanraya baru amik tindakan.

        Delete
      2. terakhir : semua tipu

        Delete
    6. Replies
      1. awek, gay @ lesbian ?

        Delete
    7. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

      ReplyDelete
    8. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

      ReplyDelete