• Politik Terkini

    Saturday, March 9, 2013

    BAN Chaos ~ Malaysia Perlu Ambil Ikhtibar Tentang Perkara Di German.

    Kalau di malaysia, kita dihujani dengan mat bangla, mat indon dan pelbagai jenis negara mat dan minah yang berlegar di kota kuala lumpur. Sampaikan nak jumpa orang tempatan amat sukar. Mereka menghujani di ratusan flat murah, kondo dan perumahan kos murah. Tak cukup dengan itu, mereka membina empayar periagaan dan telah maju di beberapa tempat.

    Di germany, lambakan romania telah meresahkan penduduk tempatan. Dikatakan terdapat lebih 29juta penduduk romania dan mereka sangat bersikap kurang ajar. Romanis dan Bulgarian telah memenuhi disetiap pelusuk flat murah di german. Kebanyakan mereka berpendidikan rendah dan attitude yang sangat teruk.

    Mereka lebih sukakan di german, kerana gaji yang tinggi dan segala kelengkapan lengkap. Dengan jumlah mereka yang ramai dan terdapat di kalangan mereka menjadi orang kenamaan di german, Mereka dikatakan bakal menguasai german pada masa akan datang.

    Bukan itu saja, mereka juga membuang sampah merata tempat di kawasan flat rumah. Cara tersebut tidak ubah seperti yang berlaku di Malaysia. Adakah kita bakal dikuasai oleh kuasa asing jika kemasukan pendatang asing tidak di kawal.


    Info Asal : DM

    5 comments:

    1. Tak lama lagi, indon amik alih malaysia.

      ReplyDelete
    2. ramai jugak puak mereka ni.

      ReplyDelete
    3. harap2 di malaysia tak terjadi mcm ni.

      ReplyDelete
    4. Dah sampai masa dan ketika pihak berwajib mengambil tindakan menghadkan kemasukan pendatang asing ke Malaysia........
      Yang dah ada kat sini pun dah berlebih-lebihan sangaaaatttt.

      ReplyDelete