BAN Israel ~ Islam Berperang Di Lahad Datu, Amerika Membina Bunker Di Israel [ Versi Ready War 3 ]

Dalam kesibukan umat islam berperang di Lahad Datu. Malaysia claim sabah adalah legal malaysia. Tausug pula claim sabah adalah milik sultanate sulu. Masing-masing sibuk nak tunjuk kuat. Menunjukkan kekuatan mereka mengalahkan tentera amerika. Itulah permasalahan umat islam hari ini.

Cukup saja di malaysia, islam berpecah kepada 3 kumpulan besar. Dengan membawa manifesto tersendiri. Negara Islam, Negara Berkebajikan, Negara Maju 2020 dan pelbagai lagi manifesto. Ketaksuban penyokong pula sehingga sanggup melontarkan fitnah dengan mengeluarkan gambar editing, cerita yang dipalsukan dan menyabitkan ulama islam sendiri dengan perkara keji.

Adakah umat islam di filipina terlalu maju. ataupun filipina diterajui oleh kuasa islam yang sangat moden. Realitinya, seorang umat islam begitu berbangga apabila seorang kristian berbangga dengan penuntutan keadilan di sabah yang membabitkan dua kuasa besar islam. Apakah perbezaan umat islam di asia dengan umat islam di tanah arab. Masing-masing berjuang mendapatkan hak sehingga penindasan secara terus dan halus dilakukan oleh zionis.

Mari lihat sistem kekebalan israel yang mendapat pengiktiran US dan US sendiri invest puluhan juta untuk membuat bunker di israel.

Diatas adalah contract yang telah dikeluarkan oleh US pada 13 Februari dan contract tersebut telah diberikan kepada Conti Corp Federal Services Edison, NJ untuk menyiapkan projek bunker rahsia di israel.

Dikatakan lagi, Bid untuk projek ini adalah bernilai $63 million. Projek yang akan dibangunkan oleh Conti ini akan membangunkan bangunan 5 tingkat dibawah tanah dan 6 tingkat diatas.

Selepas itu US government telah issued satu lagi permintaan pada 28 december untuk projek ke II.  Projek yang menelan belanja $100 juta juga di israel. Projek tersebut menyediakan facilities dan beberapa surface struktur.

Apabila projek ini siap, ia dapat mengawasi israel dengan lebih teliti. Dengan keluasan 127,000 square feet, 3 pintu utama yang mempunyai house classroom, auditorium dan labotary. Ketiga pintu tersebut dilengkapi dengan radiation protection dan massive security.

Dalam pembinaan projek tersebut, hanya terdapat satu pintu yang membenarkan pekerja memasuki. Pintu tersebut dikawal ketat oleh tentera israel.

Setiap pintu juga diletakkan mezuzah. Mezuzah ni seperti kantung kepercayaan yahudi. [BS]


Amerika dan Israel sememangnya tidak dapat dipisahkan. Federal Reserve sendiri, iaitu tempat US printing duit untuk diedarkan seluruh negara, dikawal oleh yahudi. IMF, WorldBank dan pelbagai Institusi perbankan besar dunia. Semuanya dikawal oleh zionis.

Listen to this video. Seorang rakyat palestin yang buntu meminta bantuan dan hanya meminta semua brotherhood islam mengaminkan doa untuk palestin.

Iran, Iraq, Kuwait, Turki, Mesir, Arab, Malaysia, Indonesia, Filipine (Islam Side). Siapakah mampu membantu. Ataupun hanya berdemostrasi.

Post a Comment

6 Comments

  1. aku terharu dgr lelaki palestin tu meminta pertolongan. sedih rasa, sbb hanya mampu melihat dari jauh.

    ReplyDelete
  2. betul tu. yg berperang kat sana adalah umat islam. patutla islam di filipina mundur. pemikiran mereka terlalu junub!

    ReplyDelete
  3. SANGAT MENYAYAT HATI. LUAHAN HATI LELAKI PALESTIN

    ReplyDelete
  4. melihat apa yg berlaku harini. tak terkata aku rasa. PAS dgn cara mereka. PKR dengan pendirian mereka. Umno dengan modenisasi mereka.

    ReplyDelete