BAN Konsep ~ Design Arkitek Yang Di Iktiraf Dunia Tidak Membabitkan Anwar Ibrahim

Mulakan pagi dengan melihat keindahan, mendengar al-quran bagi yang islam atau alunan music kitaro bagi yang menenangkan jiwa. Sambil minum kopi-o dengan roti kering. Menunggu apa papagomo nak tunjuk video petang ni. Tepat jam 4 ptg. Maka genaplah 48 jam. Dan Anwar Ibrahim takde maknanya menarik saman.

Baru-baru ini geng arkitek hebat dunia membuat pertandingan dan mengklasifikasikan bangunan yang memenangi awards tersebut. Di kelaskan sebagai Best Architecture 2013. Jelas terpampang sekali mereka  belajar untuk mencipta sesuatu untuk keselesaan manusia dan untuk manusia yang sukakan kecantikan. Diharap kerajaan malaysia dapat menghentikan pembinaan rumah flat sebagai rumah rakyat. Kerana ia mencacatkan pemandangan.

Tiada percaturan politik disini, kerana ahli politik hanya pandai berkata-kata macam taik kucing. Sekali cakap duit aku kumpul dari kecik untuk beli cincin. Tup-tup, esok lusa, ehhh hadiah orang bagi. Aku budak budak tadika yang mudah percaya kata-kata nusta cintamu.


Info Asal : Arct

Post a Comment

6 Comments

  1. aku syak anwar terbabit dlm pemilihan ni. kenapa arkitek malaysia tidak terlibat. semua konspirasi anwar ibrahim rasanya!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg ko merepek ni shaitooonnnn

      Delete
  2. aku nak SPRM buka kertas siasatan.

    ReplyDelete
  3. sangat cool. bila agaknya malaysia nk buat design macam ni. yg dikagumkan ada, tapi xbanyak.

    ReplyDelete
  4. Best kindergarten paling cun. baru la kanak2 nk pergi sekolah. harap rosmah dpt membina sebuah untuk kanak2 permata. hahaha.

    ReplyDelete