• Politik Terkini

    Thursday, March 14, 2013

    BAN Pembunuhan LD ~ Kematian Polis Sebenarnya Dibunuh Lanun [ Versi Info Blogger ]

    Berita ini hasil daripada gabungan blogger yang tidak dibayar gaji oleh mana-mana parti politik. Mereka ada disana sebagai penyiasat dan melaporkan apa yang berlaku di LD. Makluman yang dinyatakan, kematian polis yang dikatakan di bunuh secara kejam adalah di lakukan oleh lanun. Bukannya tentera sulu.

    So, kenapa aku bagitau, aku berpihak pada sulu ke @ aku berkompromi dengan anwar ibrahim. Kan sekarang termasuk TPM duk tuduh pembangkang berkompromi dengan penceroboh. Siapa yang percaya, dia bangang. Bodoh kelu, sebab percaya bulat-bulat berita pencuri.

    Harap aku tak kena BAN disabitkan bersekongkol dengan sultan sulu. Aku pengampu, penjilat kaki umno sejak azali lagi.


    Info Asal : C++

    11 comments:

    1. aku syak semua benda ada kaitan dgn umno.

      ReplyDelete
    2. ni semua konspirasi. nak lambatkan lagi pilihanraya.

      ReplyDelete
    3. esok sy bubar parlimen.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Abang jgn main-main. cubit karang.

        Delete
      2. apa manja2 kat sini. geli i.

        Delete
      3. hahaha...kelakoo lar korang nehhh...

        Delete
    4. puihh...tunjuk lah gmbr korg kt ground zero...stakat tulis artikel ckp lanun yg buat, nenek aku pon leh wat..bodoh piang..

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko bodoh sbenarnya. kalau dia ckp, dh xjd rahsia. bengap betul la ko ni.

        Delete
      2. bangang betol. dh tu artikel ni reliable lh? bleh masuk cnn lah? pungkoq pak hang

        Delete
      3. bodoh piang hang ni. hang mesti pencacai BN kedah. org kedah yg bengap mcm hang je yang sokong BN. tu bukan artikel bodoh. tu tulisan blog. dia tulis atas apa yg berlaku kat diri dia. hang nk percaya ka, xnak percaya ka. hang pi mampuih dgn najib TV3 hang!

        Delete
    5. ini aku baca mana tah lupa antara jenis org2 yg akan masuk neraka sebelum perbicaraan apabila mereka keluar rumah dan menyebarkan fitnah merata2.. walaupun psikologi mtapi xbaik menipu

      ReplyDelete