• Politik Terkini

    Thursday, March 21, 2013

    BAN Petua ~ Jamu Tenaga Batin Buatan Sendiri Versi Power Kow Kow

    Kekuatan tenaga batin lelaki bukan terletak pada otot, bukan terletak pada $$$, bukan terletak pada besarnya rumah, tetapi terletak pada power nya kote, sihatnya urat saraf, dan tiada permasalahan dalam kemuntahan cepat.

    Permasalahan ini sebenarnya berpunca daripada pemakanan harian, tak semestinya ko makan nasi 4 pinggang sekali makan, ko jadi kuat. Tetapi bentuk pemakanan yang diambil serta latihan senaman yang dibuat.

    Ni aku kongsikan satu tips cara mudah untuk buat majun sendiri dengan menggunakan bahan yang terdapat kat dapur rumah jer.

    15 comments:

    1. petua ni bagus untuk papagomo di mahkamah nanti. kot2 semput bila dengar kena saman 100 juta.

      ReplyDelete
    2. hang kerah kote ka admin woiii!!!

      ReplyDelete
    3. esok aku try. siapa nk tanggung kalau tiba2 kote keras semacam. aku akan salahkn admin bankami dlm mahkamah.

      ReplyDelete
    4. kalau aku punya tak jadi. aku saman ...tunggu

      ReplyDelete
      Replies
      1. saman admin. aku sokong. admin dh dpt tajaan dr rosmah mansur sbb letak gmbr kiut.

        Delete
      2. admin nk mengikut papagomo. hahaha. kena saman sbb bagi tips kote keras takleh lembik. terlampau power.

        Delete
    5. askum bro Carlos Santiago, tm ksh kerana sudi singgah di blog saya. Kini sy sdh join pautan di blog anda, harap anda sudi join pautan di blog saya jg. Saya blogger baru, Mohon tunjuk ajar, salam perkenalan.. sudi2 singgah di www.terryrottenblog.com

      ReplyDelete
      Replies
      1. sopan betul budak ni. mesti dari tadika permata ni. nanti saya tengok blog awak yea. ada gambar kanak-kanak permata tak?

        Delete
    6. Bila tennung lama2 mata rosmah. aku seperti jatuh hati.rambut mu chumel mengerbang

      ReplyDelete
    7. waaaaaa....ramuan buatan sendiri???
      ye x ye jehhh...tp nk cube jgk arrr...wakakakaaakka

      ReplyDelete
    8. tunggu aku kahwin dulu baru boleh praktik secara istiqamah. klu amalkan skrg, isk2 bhya

      ReplyDelete
    9. untuk kuatkan batang ni...hehehe

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete
    10. Assalammualikum...

      ziarah sini balik...boleh pakai petua nie yer...

      mselim3

      ReplyDelete
    11. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    12. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete