• Politik Terkini

    Saturday, March 16, 2013

    BAN Politik ~ Bencana Allah Pada Ceramah Di Kelantan Versi Bomoh Sultan Sulu

    Bencana oh bencana. Tu lah ko, duk ceramah pasal agama, tapi anjur konsert tayang punggong. Datang kelantan nak tunjuk ko tu pejuang islam sebenar. Sekali allah bagi petunjuk kat semua. Biar bertapis sikit nak bercakap. Tapi ada jer yang bodoh cakap tu cuma ribut. Memang la ribut bengap, tapi tu sebenar petunjuk atas apa yang ko takbur sangat bercakap.

    Ko persoal kerajaan kelantan tak tabur janji, duit bantuan semua ko bagi kroni je. Macam haram. Pastu claim kepimpinan kelantan tak pandai. Royalti ko amik, rakyat kelantan ko hina. Datang kelantan nak tunjuk ko pembela.

    Siapa yang bangang dah buta hati tak nampak kebenaran. Meman sah ko dah terlebih liberal.

    Psstt.. Ada sesiapa jumpa rambut?



    14 comments:

    1. allah dh bg petunjuk. tempat yg penuh ulamak, ko nak tampal taik.

      ReplyDelete
    2. yg buta hati mmg xkn nampak.

      ReplyDelete
    3. semoga diberi petunjuk

      ReplyDelete
    4. 7 janji dosa najib

      ReplyDelete
    5. maka menguak lah lembu2 cari tempat berteduh!!!!

      ReplyDelete
    6. petanda dr allah kerana cubaan menjatuhkan kepimpinan ulamak.

      ReplyDelete
    7. ini semua salah anwar

      ReplyDelete
    8. Org kelantan bijak dan pandai.. Sampai nik Aziz dia org anggap maksum .. Hebat..hebat..

      ReplyDelete
      Replies
      1. ade org klntn kta tok guru Nik Aziz maksum ke?rsanya x pernah pn,,,,jngn nk putar belit fakta pulak!!,,,,,,,cuma dia adalah ulamak, pembela islam yg sejati,,layak ke nk bandingkn TGNA ngn najib?fkir2 la sndri,,,,!!

        Delete
      2. macai umporno ni mmg bangang abadi.

        Delete
    9. Tok guru.. Nak tanya? Apa hukum kalimah Allah diiktiraf pada agama lain.. Boleh atau tidak? Ada dalam Al Quran dan hadis ke!? tolong saya.. Saya sgt keliru..

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko pergi tanya pejabat agama la. kenapa bengap sangat. tu semua umporno yg kelirukan rakyat. semua kementerian dan jabatan siapa yg kawal. umporno. kalau umporno ckp tak bleh, maka tak bleh. tak pun ko tanya sultan kesyngn ko tu. dia kan ketua agama. apehal la bengap sgt ko ni.

        Delete
    10. Hi this is kinda of off topic but I was wondering if blogs
      use WYSIWYG editors or if you have too manually code with HTML.
      I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wated
      to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!


      Herre is my page: gaming updates

      ReplyDelete