• Politik Terkini

    Thursday, March 28, 2013

    BAN Politik ~ Bila Badut UMNU Fitnah Lagi

    Badut tu cakap kat blog dia, sila sebarkan. Sebab akan ada rusuhan PRU ni. Perancangan daripada PR. Badut badut, memang badut betul la ko ni. Nak PRU ketahi-an apanya, kalau Jib masih taknak bubar parlimen. Ko tanya RosJib la bila nak bubar parlimen, daripada duk sebar fitnah.

    Modus operandi suruh rakyat takut. Tulis ayat sikit dalam MS Word, letak gambar sikit-sikit. Lepas tu snap gambar then sebar melalui blog. Tu jela kerja cybertrooper umnu. Kesian betul aku tengok. Aku syak dia jeles dengan blogger PR sbb banyak keluarkan fakta yang bertandatangan. So, dia nak buat sekali la.

    Aku pasti budak tadika permata mesti percaya kat ko badut. Sebab mereka ada generasi cerdik pandai didikan mama mah. Mesti dia percaya berita umporno. Video lucah yang duk sembang bila nak keluar. Aku nak tengok juga, sekor-sekor masuk mahkamah muka tenuk.

    Bapak tenuk dah kena panggil mahkamah, tapi tak datang. 


    Siapa percaya, dia tenuk

    Info Asal : Badut

    12 comments:

    1. tu jela modal cybertrooper umporno. tak cerita lucah, buat gambar edit. ni ada upgrade sikit. baru pandai tulis surat.

      ReplyDelete
      Replies
      1. bayar mahal2, tu je dpt buat. bodoh

        Delete
    2. takutnya!!! taknak keluar mengundi la.

      ReplyDelete
    3. buat editing ni biasala kerja umporno.

      ReplyDelete
    4. alamak terpercaya pulak.. jadi tenuk dah aida. tenuk yg tak berapa nak comel. keke.. entahlah yang mana satu betul mana satu tak pun tak tahu lah sekarang nie.. :) yang betul InsyaAllah Allah sentiasa lindung. Dont Worry :) erkkk gombak?? zzzz..

      ReplyDelete
    5. Modus operandi? Ayo yo, sungguh catchy macam dalam novel remaja yang obseskan populariti. Huhu. .__.

      ReplyDelete
    6. umngok. itu jer modal yg tinggal.kesian

      ReplyDelete
    7. mesti surat dia dpt fresh dri printer....keras smcm..xde lansung kesan lipat atau kesan yg menunjukkan kertas ni dah bertukar-tukar tangan...hahaha....lawak siot

      ReplyDelete
      Replies
      1. org pertama percaya geng perkasa. lepas tu buat demo. kah kah kah. mcm bodoh

        Delete
    8. politik ini memang sangat mengelirukan.. adeh..

      ReplyDelete
    9. politik, semua sama saja, baik PR atau BN... kalau dah TAKSUB dengan sesuatu PARTI, kita tak akan mengaku ada kekurangan dalam parti kita... Banyak jugak berita2 palsu yg di sebarkan dari parti PR, tapi di sebabkan TAKSUB, benda salah jadi betul....

      ReplyDelete