• Politik Terkini

    Saturday, March 23, 2013

    BAN Politik ~ Bila Pengarah Wanita Menunjukkan Bengap Bodoh

    Ini bukan benda baru berlaku semalam, tapi baru berlaku dalam bulan mac ini. Yang mengeluarkan berita tersebut adalah wartawan muka tak malu akhbar kena saman. Duk cbuat berita tahyul dan memutar belit cerita semata-mata untuk disaman. Paling sedih, akhbar ini sekarang menjadi bahan sponsored untuk dibaca oleh melaun bodoh yang percayakan berita akhbar tersebut.

    Jika nasib seorang ulama di bandingkan dengan pengamal ajaran sesat, agak-agak manusia hari ini ikut telunjuk beruk dan babi ke. Sampaikan nak bezakan antara ulama pun tak boleh. Disamakan lagi dengan penganut ajaran sesat.

    Paling shit lagi apabila seorang wanita konon-konon nak tunjuk cerdik tetapi bangang. Bertaraf pengarah tetapi berpemikiran lebih teruk daripada seorang pengorek tahi @ bahan buangan di negara berkecuali. Siapakah yang tampil hari ini yang komen ulama yang membidas pemimpin rasuah dan pemimpin bangang. Tak lain tak bukan kaki ampu, kaki kroni, kaki bodek, kaki lembu, kaki kambing dan berkaki ayam tanpa segan silu menyium bau tapak kaki supaya mereka kekal berkuasa.

    Siapa makan cili, dia terasa pedas. Ko baca, tengok dan nilai sendiri pompuan dengan akhbar sponsored meloya ni.


    Info Asal : Janji DiCapati

    10 comments:

    1. contoh paling senang. tgk bila rosmah berkuasa.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko nk kna c4 ker.

        ni semua salah anwar ibrahim

        Delete
    2. balaci umno. mmg ramai yg bodoh. tu hutang negara tinggi. negara kaya dgn minyak. keuntungan perairan. tapi rakyat byk hutang. siapa sokong umno, mmg org bodoh.

      ReplyDelete
    3. bodoh punya betina...sah2 calon msuk neraka

      ReplyDelete
    4. kimaknye betina,meh jumpe aku,sng aku skolahkan ko...puihhh

      ReplyDelete
    5. aku rasa mcm pernah nampak betina ni. rupanya pengarah balaci umngok. patutlah nampak bodoh

      ReplyDelete
    6. pompuan ni patut kena masuk skolah balik... start dari darjah 1... mmg biol

      ReplyDelete
    7. bodoh punya betina,,,dasar macai umnongok!!!

      ReplyDelete
    8. adoi.....!!!!
      ni la sebab mereka(macai BN) adalah golongan yg yg jahil sbb trmasuk dlm golongan akhir zaman yang jahat sbb xmampu bezakan kebenaran...yg BENAR difitnah yg SALAH disokong....
      sedar la hoi!!!!kita Bani Ta(Tanah)Mim(Melayu)!
      bangkit la hoi bersama kami(menegakkan Agama!!)!!kita umat AKHIR ZAMAN!!
      bukan dlm M'sia jeh!tp satu dunia!!!
      kalau kau(macai BN) lupa aku ingatkn,
      cuma SATU jeh golongan Ahli Sunnah Wal Jamaah pd AKHIR ZAMAN!
      kau(macai BN) rasa kau dlm golongan mana???sedar lahhh!!
      kau xrasa Dajal dah wujud ke???
      dlm negara kita, sapa yg ikut cara dia akan mndpt kesenangan...
      tp tp sapa yg TAK ikut dpt apa????
      mereka difitnah...mereka ditindas...mereka dikatakan golongan yg taksub..
      mereka difitnah sesat dan sebagainya....
      marilah MELAWAN(bangkit) bersama kami...
      kita harus bersedia(menyiapkan persiapan sblum kemunculan Imam Mahdi)
      mereka(Yahudi) sedang cuba menjatuhkan kita senusantara(melalui hutang)..
      marilah kita bangkit melawan untuk mengubah dasar negara kita yg lebih Islamik..
      kita perlu kuat untuk BERSATU bersama Empayar lain..sbb tuh kita kena mulakan!
      kita perlu bersedia....kita memang akan menang(telah dijanjikanNya)..
      tp mcm mana mahu menang jika tidak memulakannya(melawan)??
      sedangkan anda tdk sedar kejahilan anda!
      tgk lah cermin...tafsirlah Al-Quran...ini semua sudah TERTULIS...
      saya merayu(sbg sesama saudara) marilah kita bersama menentangnya dgn menyertai Jihad kami..
      kajilah perihal Abuya...mereka difitnah sesat!sedang kan mereka tdk sesat sekalipun!!!!!!!!
      Ya Allah....bukakankan lah pintu hati mereka(yg membaca) supaya celik daripada fitnah serta berada dalam golongan yg dapat membezakan antara kebenaran dengan kepalsuan dunia ciptaan Dajal..
      janganlah kami berada dalam golongan yg jahat(tdk mmpu bezakan kebenaran dan kejahilan)..
      Amin........

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko mmg anon yg penegak kebenaran

        Delete