• Politik Terkini

    Tuesday, March 5, 2013

    BAN Politik ~ Di Filipina Gambar Najib Razak Di Bakar, Di Malaysia ...

    Keadaan di hutan masih belum selesai, sekarang di Filipina pula muncul geng pembakar gambar. Berdemostrasi di hadapan kedutaan malaysia. Apakah sebenarnya yang berlaku di lahad datu. Sebelum ini katakan tuntutan Sultan Sulu. Sekarang penduduk filipina marahkan Najib Razak. Bukankah najib selalu membuat janji yang ditepati. Semestinya najib razak adalah orang yang bagus jika janji selalu ditepati.

    Adakah ini juga salah anwar ibrahim. Jangan ada yang bangang bagitau polis berdiri tu semua polis anwar ibrahim sudah. Sebab kadang tu ada jer yang bangang abadi.

    Agaknya apa yang TV3 akan putarkan cerita ini malam ni. Kesian blogger BN duk canang anwar disebalik konspirasi ni. Tapi rakyat filipina marahkan Najib Razak pula. Aku sendiri kompius sekarang, kenapa bakar gambar Najib Razak kesayanganku, kenapa tidak individu bernama Anwar Ibrahim.

    Adakah Pirkisa Dan Purkuda akan mengadakan demostrasi jalanan menuntut rakyat filipina bersikap baik seperti rakyat malaysia. Politik vs Lahad Datu  = Tidak Tahu Motif Serangan. Rakyat Konfius.


    Info Gambar : Keris Putera, Otai Reformasi , Keadilan

    11 comments:

    1. sekarang, rakyat filipina marah najib or anwar

      ReplyDelete
    2. bangang biar betempat.. klu dah bakar gmbr najib.. xkn la marahkan anwar.. bangang nye anon..

      ReplyDelete
      Replies
      1. dhtu yg pencacai umno duk sibuk canang semua salah anwar. knapa rakyat filipina mrhkn najib.

        Delete
      2. HAHAHAHA, KENAPA RAKYAT FILIPINA MARAH NAJIB. UMNO OH UMNO.

        Delete
      3. mesti anwar...tak senang ke tengok anwar hidup?..nak dia mati baru aman? bodoh betul..

        - Admins Blog 3 Dalam 1

        http://blog3dalam1.blogspot.com/

        Berita Terkini Pencerobohan Lahad Datu, Perkembangan Militan Di Lahad Datu - Kisah Seluruh Dunia

        Delete
    3. Diaorg tu tak kena c4 lagi tu. nanti kami tangkap depa, c4 depa.

      ReplyDelete
    4. Bengong. Diorang marahkan najib sebab najib serang penceroboh Sulu tu. Takkan sebab Najib arahkan serangan tu, diorang nak marahkan Anwar. Fikirlah dalam2 lagi bro. Awak ni menulis sekadar asalkan awak rosakkan reputasi Najib kan? Mana awak punya integriti. Kalau mcm ni, selamanya awak hanya disanjung pihak pro-Anwar.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Pernah ko fikir, kenapa mereka nk salahkn najib. kata filipina takder terlibat dalam kes ni. Ada baca manila news tak. diaorg cakap ada konspirasi anwar ibrahim.

        Delete
      2. integriti aku sebagai rakyat malaysia tetap utuh. yg aku bengang, kenapa PM tidak buat conference statement dan tidak mengadakan sidang parlimen tergempar.

        Aku menulis berdasarkan apa aku rasa betul. yang salah tetap salah. tak perlu jaga reputasi.

        Orang cerdik dalam malaysia ramai untuk jadi menteri. tak perlu risau. kita ada 28 juta rakyat.

        Aku cuma meluat, semua benda nak kaitkan dengan anwar. Secara tak langsung, ia berkaitan politik.

        Sultan sulu bekas ahli umno, kenapa tidak bagi penjelasan details.

        Kadang kita boleh berpolitik, tapi jgn terlalu taksub pada pemimpin. Pemimpin boleh tukar ganti. baru maju.

        Lihat saja jepun. Tiada istilah jaga reputasi pemimpin. Bila bangang, sila letak jawatan.

        Harap menjawab.

        Delete
      3. kenapa ko tak ajukan pada menteri sabah. umno kesygn ko tu. apa dia buat sampai sabah lahad datu kena serang.

        Delete
    5. apa yang aku harap ialah semuanya isu ini selesai dengan cepat ..amin

      ReplyDelete