• Politik Terkini

    Monday, March 11, 2013

    BAN Politik ~ Isu Kalimah Allah, Nah Solusi. Stop Jadi Bangang

    Isu kalimah allah ni terus diputar oleh dalam TV. Kadang naik jemu aku dengar. Macam bodoh sangat ke semua kementerian yang ada. Sampai kena PAS yang buat keputusan. Malaysia ni diperintah oleh PAS ke. Tak cukup tu, duk canang kalau umno kalah, kalimah allah akan digunakan dalam bible semua.

    Alahai, tak habis nak takutkan orang ramai. Umno menang ke, kalah ke. Bisnes tetap jalan. Policy yang sama juga digunakan. Cuma kroni je akan disumbat dalam penjara. Dan lagi satu, banyak la penyelewengan akan terbongkar.

    Kat selangor, bekas menteri selangor kena charge rasuah selepas umno kalah. Korang dah nampak jelas terpampang kat situ. Kenapa umno meroyan takut kalah.

    Ni hah, isu kalimah allah, ko tengok sendiri siapa bertanggungjawab. Bodoh la kalau tak leh selesai.

    Disertakan bersama gambar macai umno comel. Agak-agak tu ke pejuang kalimah allah versi umno.


    11 comments:

    1. yang gila kuasa tu umngok. risau kalah PRU. hahaha

      ReplyDelete
    2. Harap macai semua faham. ini semua kerja anwar ibrahim

      ReplyDelete
      Replies
      1. dia jugak???hahahhahahhahahahhahahahha

        Delete
      2. yg betul adalah jibby

        Delete
      3. pelik betul...kt atas tuh da terang2 buktikan si BIJAN tuh yg bg lampu hijau...
        tapi TGNA jgak yg kena...um DSAI???adehhh...lagi la xde kena mengena...
        baxa risalah mana ni??hahah

        Delete
    3. INI SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM

      ReplyDelete
    4. Replies
      1. Ko tweet kt najib.gitau suh bubar parlimen

        Delete
    5. macai bodoh xpcaya. ttp slhkn guan eng.

      ReplyDelete
    6. bengong..bila nak ngundi weh? dok sabor doh rasenya nok duduk dlm negara baru. negara ni dah tak relevan lagi dah. aku dah bosan ngan negara ni.

      ReplyDelete
      Replies
      1. setuju. aku pn dh xsabar nk tgk BN jatuh. Padan Muka semua kroni Bodoh!

        Delete