• Politik Terkini

    Wednesday, March 27, 2013

    BAN Politik ~ Kebodohan Suhaimi Baba Terserlah Indah Versi Kena Booo

    Apelah lah minah@mamat ni bebelkan. bercakap main ikut sedap jer. Aku syak dia tak minat membaca facebook. Tapi menonton banyak dvd. Tu bila berdebat keluarkan fakta mcm orang bodoh. Kesian kat umporno, tinggal yang bongok je ramai. Sebab tu nak debat tak berani. Yang pandai buat filem lucah. Kena saman, tak berani ke mahkamah.

    Lelaki dan perempuan, aku tak pasti la. Tengok pada dada, ada juga sikit tetek. Tapi kalau dia perempuan, memang tak layak langsung nak mempersoalkan cara pemerintahan islam. Sedangkan diri sendiri pun badigol. Kalau lelaki pun, tak layak dapat banyak anugerah, sebab buat kenyataan ikut sedap mulut.

    Untukmu Suhaimi Baba sambal belacan, ko kutuk kelantan sekarang nah fakta yang betul berserta botol budu khas import dari ketereh. Amik buat syampu rambut ko tu. Kusut masai aku tengok.


    Dengarlah, saya kena booo


    sumber : adk

    sumber : sukanwebs0

    sumber : parlimen

    sumber : utusan

    sumber : ippbm

    Info Asal Video : MyKelantanTV

    8 comments:

    1. dia tgh bodek najib tu. baru nk dpt chance, nampak sudeee bodoh. hahaha

      ReplyDelete
    2. sbb geng ni la yg membusukkn kelantan. sekarang baca sendiri fakta.

      ReplyDelete
    3. cap kaki bodek kat dahi tu hehehe

      ReplyDelete
    4. Replies
      1. bobo, seekor monyet atas pokok.

        Delete
    5. semlm ada tunjuk kt astro. tapi cut. yg dia ckp ni xmasuk. astro risau kena hentam kat org kelantan. umno ada yang bengap je untuk pertahankan pemerintahan rasuah mereka. kesian.

      ReplyDelete
    6. aku tak tengok lagi ni, almaklumla balik umah kena teman bini aku nengok Running Man

      ReplyDelete
    7. Bodohhhhhhhhh betina berupa jantan nih..

      ReplyDelete