• Politik Terkini

    Friday, March 29, 2013

    BAN Politik ~ Koleksi Bakal Ke Mahkamah Bersama Papagomo Versi Siasatan

    Papagomo, nama yang tidak asing lagi. Sembang kencang tapi bila disaman tak datang mahkamah. Alasan macam jenis alasan. Yang heran lagi ajaib bengong, ada lagi yang percaya berita tahyul yang disebarkan. Apa jenis manusia, aku sendiri tak paham.

    Jika benar papagomo ada wan azri wan deris, maka individu yang terbabit dalam gambar, wajib memberi kerjasama dalam urusan saman mahkamah. Ini kerana, individu tersebut semua ber profil tinggi dan semestinya sangat professional dalam menjalankan tugas.

    Kalau sampaikan undang-undang pun boleh tak dihormati, adilkah pentadbiran yang dijalankan sekarang. Demokrasikah media massa sekarang. Yea, tersangat demokrashit sehingga tidak dapat ditembusi oleh peluru, melainkan c4 terus.


    Info Asal : Janji Dicapati

    5 comments:

    1. semua dgn org atasan. patut kebal tahap babi tunggal.

      ReplyDelete
    2. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    3. untungla ada backup kuat dari belakang...

      ReplyDelete
    4. untung kejap je. kalah lepas ni. ke jail la ko gomo woi. tapi aku heran la. bercakap psl keadilan, ttp org atasan pedajal law.

      ReplyDelete
    5. sah2 la menteri bela..tu pasal kebal..pelik gak kalau orang lain yang menyebar bahan lucah dah lama kedalam..mamat ni rilek je..sampai masanya kedalam gak la ko gomo..tunggu je la..hehe..

      ReplyDelete