• Politik Terkini

    Wednesday, March 6, 2013

    BAN Politik ~ Lagi Video Kukuh Anwar Dalang Pencerobohan Sabah [ Versi Wajib Komen ]

    Semua sebab individu bernama Anwar Ibrahim. Bodoh betul la mereka yang buat video ni. Kalau macam ni la gaya umno untuk jatuhkan PR. aku berani jamin, umnu tak kan menang. Tak habis dengan idea bodoh macam ni. Bila di ajak debat, macam-macam alasan. Tapi buat benda bodoh untuk perbodohkan rakyat. Itulah kepakaran vlogger umnu.

    Orang ada tanya aku, apa ko tak selesa ker dengan kehidupan sekarang, apa ko tak berterima kasih pada umnu selama ni. Aku cakap satu je, umnu tu parti dan memang umnu dulu kuat dan perjuangan yang betul. Setelah datang BN dan konco-konconya yang jelas buat taik pastu taknak letak jawatan. Dengan itu, aku telah mula meluat dengan umnu.

    Sepatutnya mereka berikan fakta yang kukuh, kenyataan yang kukuh. Bukannya video edit. Setiap persoalan dalam TV3 kepada PAS, PKR, mereka tidak diberi ruang untuk menjawab. Tetapi persoalan terus dilontar kepada rakyat. Rakyat hari ini bukan bodoh untuk mengambil semua pertanyaan tersebut dan terus percaya.



    6 comments:

    1. Bangang punya umngok.. video ni pun nk buat spesikulasi.

      ReplyDelete
    2. golongan umngok ni, dah takder idea. bodoh nak mampos

      ReplyDelete
    3. Yang baik hanyalah Najib dan Rosmah. Semua najib cakap, macai akan cium tapak tangan. rambut rosmah dijadikan alas tempat tidur. tulah macai.

      ReplyDelete
    4. aku tak blejh berak. adakah salah anwar.

      ReplyDelete
    5. Samalah macam penjilat Anwar. yang baiknya Anwar, Guan n Nik..haha tapi x sedar diorang semua kena umpan saja. Lepas itu bye2 kata Guan..Aku sudah dapat. Anwar dan Nik menangis minta tolong sma najid..haha lol .

      ReplyDelete
      Replies
      1. ayat ko pun dh tunjuk syirik, taubat cept, susah2 semangnya mintak tolong Allah S.W.T. kemudian berusaha

        Delete