• Politik Terkini

    Wednesday, March 13, 2013

    BAN Politik ~ Najib Razak Kantoi Siaran TV Interaksi Bersama Najib

    Najib najib. Rakyat suruh debat dengan Anwar Ibrahim. Buat wawancara ada pula yang kantoi. Dahla bukan siaran langsung. Adoii. Kalau betul la ni video editing daripada pakar macai umngok yang buat. Amat memalukan. Bila rakyat minta Najib dan Anwar berdebat. Pelbagai alasan diberi.

    TV 3 tunjuk gambar belakang orang lain, TV 1 pula orang lain. Sendiri mau pikir la. Apa yang aku mahukan debat antara 2 pemimpin.

    Dalam TV bukan main duk kata manifesto bankrap kan negara. Bila ajak berdebat, jawapan macam taik yang keluar. Macai umngok pun sama jer. Buat video bodoh jer reti.

    Adakah aku anti umno, tidak. Aku pemuja umno dari kecik sampai sekarang. Tapi sedih lagi perih pedih bila umno hari ini di pimpin oleh mereka yang bodoh.


    Info Asal : PR FB

    14 comments:

    1. kalau tak kantoi tu, bukan najib. hahaha

      ReplyDelete
    2. clever clever squirrel jumping at last fall on the ground also. hikhik.. kelakar je peribahasa tu.

      ReplyDelete
      Replies
      1. conpiuss mat salleh baca hawhahwhah

        - Admins blog 3 dalam 1
        http://blog3dalam1.blogspot.com/

        - Facebook fan page
        https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

        - Ping blog artikel @ Facebook
        https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

        Delete
    3. Replies
      1. ko tak nampak ke, TV1 gmbr belakang lain, TV3 gambar belakang lain. tu la kantoi.

        Delete
    4. AKU SYAK MEREKA YANG EDITOR VIDEO NI SAJA NAK KENAKAN NAJIB.

      MOHON PERKASA BUAT DEMOSTRASI PADA EDITOR VIDEO.

      HAHAHAHAHA

      ReplyDelete
    5. pentas dia boleh pusing2 kot.. berbaik sangka la..
      bersyukurla sbb najib nak jawab soalan rakyat.. lol

      ReplyDelete
      Replies
      1. aku dgn ini berfikiran positi. terpengaruh dgn dakyah anon 12 March 12, 2013 at 6:51 PM

        HAHAHAHAHAHA

        Delete
    6. Tak tengok, rasa rugilah pulak!! Ah Jib Bo.....

      ReplyDelete
      Replies
      1. dalam youtube mesti ada. ko search jela situ.

        Delete
    7. TV1 siar lambat 10-15 minit. DS najib mula di kerusi tengah kemudian beralih 2 kali di kerusi penonton dan kembali ke kerusi tengah.( TV3 penganjur dan NST.). Sebab tu kalau bukak tv1 dan tv3, siaran takkan sama.

      ReplyDelete
      Replies
      1. sepatutnya buatlah secara live. bila najib nk debat?

        Delete
    8. ok bro..

      dah link blog bro..

      link blog saya diblog bro..

      jazakallah...

      ReplyDelete
    9. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete