• Politik Terkini

    Sunday, March 17, 2013

    BAN Politik ~ Projek IC Sabah, Mahathir Tuding Jari Pegawai ...

    Mahathir nafi kerajaan arah tetapi menyatakan pegawai disana ada muslihat tersendiri. Apa pegawai dapat buat macam tu, kena audit, kena tangkap terus buang kerja. Nak tanggung anak bini. Takkan la semua bos atasan bengap tak leh nak detact kalau pegawai sendiri buat taik. Then sekarang baru nak nafi bukan salah kerajaan. Atasannya siapa, lembu ke.

    Tapi itulah mahathir, pakar belit ayat sikit-sikit. Aku tak nafi mahathir banyak bawa pembangunan, tetapi kalau buat taik, tetap akan kena. Dia naik dulu pun sezaman dengan anwar ibrahim.

    Kalau betul ada pegawai kerajaan yang terlibat, siasatan dalaman perlu diadakan dan aku rasa sekejap je SPRM nak gertak penjawat awam. Tak licik macam ahli polifak.

    Siapakah pegawai yang terlibat itu? Mohon pengarah JPN sabah bermula era mahathir sampai sekarang bertanggungjawab!



    Info Asal : Mkini

    7 comments:

    1. hahaha...aku tak pelik kalau mahathir buat statement. keturunan keling. mmg macam tu

      ReplyDelete
    2. woi madir!! ni malaysia, bkn india. ko nk berbelit apa lagi!

      ReplyDelete
      Replies
      1. benar kata dr m..melayu mudah lupa...lol

        Delete
    3. hampeh la mahadet
      kuat spin gak dia ni haha

      ReplyDelete
      Replies
      1. keling melayu mudah lupa. mahadir la.

        Delete
    4. mcm ni la... sy x skong sape2. tp ada betul gak yg dkatakn 2.. pgwai kat cni ada agenda tsendiri. korg bkn duk sbah. xtau apa jd kat cni.. pe kata selongkar.. carik fakta atau brita2 tempatan dsbah... then u all akn rsa byk benda pelik kt cni. dn kdgkala menteri2 pgwai2 jpn n kdn d putrajaya pun xtau nk jwb. senang ckp// rasuah dcni mmg tinggi. ada duit.. blh dpt apa yg diingini. korg pkir krjaan bdoh2 ke nk bg ic pd pndatang tnpa syarat2? krjaan ke yg jual beli ic? haha cnfirm la pgwai2 jpn yg bt. da kna tgkp..soal selidik.. pastu.. lepaskn smula.. politik kt sbah ni... hulur je duit.. brg2 bharga.. tanah... atau apa sja... xtaula bila akn brubah..

      ReplyDelete
      Replies
      1. semua kerana duit bro!

        Delete