• Politik Terkini

    Saturday, March 2, 2013

    BAN Politik ~ YB Naik Hangin, "Nak Bertumbuk Boleh, Kat Luar" Versi Pahang Only

    Kes sebenar aku tak tau, tapi last video ni cakap, nak bertumbuk boleh, kat luar. Itulah bakal pemimpin kat pahang. YB ni sangat terer. Rakyat pahang mesti kagum. Mesti YB mereka berani bersuara dan meninggikan suara pada rakyat. Muka penuh serius, pakcik kat belakang tu tersenyum lebar jer. Agak-agak apa dalam kepala otak pakcik tu.

    Nak jadi pemimpin, tapi cepat marah, tak leh kena tegur, semua benda kena dengar ko jer. Baik ko jadi tokey ayam jer. Tak yah jadi pemimpin. Ayam akan dengar apa yang ko cakap. Sebab dia takut kena sembelih. Bukan ko sorang jer yang cerdik pandai kat muka bumi ni. Tak payah nak tunjuk samseng kalau nak jadi pemimpin. Tunjukkan kebijaksanaan dalam pentadbiran telus kepada rakyat.



    Info : SamsengPahang

    4 comments:

    1. ITULAH UMNO... SIAPA TAK KENAL. ZAMAN TUNJUK SAMSENG DAH HABIS. NI ZAMAN KEJATUHAN KO. SEDAR LA BANGANG!

      ReplyDelete
      Replies
      1. dia sbenar terkejut dgn kehenseman lelaki tu.

        Delete
    2. kesian kt yb ni. hhahaha

      ReplyDelete
    3. saper yg undi mamat kaprat ni..mmg bodoh. dgn rakyat sdiri pn nk bgaduh.

      ReplyDelete