• Politik Terkini

    Monday, March 11, 2013

    BAN SultanSulu ~ Luahan Remaja Lahad Datu Berikutan Serangan Sultan Sulu

    Peristiwa lahad datu memang menguca semangat tentera malaysia. Malaysia yang selama ini dicanang oleh pemimpin negara yang aman, tetapi hari ini diceroboh oleh sultan sulu. Berikutan itu jugalah, pilihanraya ke 13 masih lagi samar-samar dan belum dibuat keputusan oleh Najib Razak.

    Perkara itu juga telah merebak kepada situasi pelajar sekolah, hinggakan mereka tidak dapat ke sekolah. Akhirnya mendapat terpaksa menulis surat tunjuk sebab kepada guru kelas. Paling malang nasibnya, guru kelas tersebut melepaskan batu di tangga, dengan menyerahkan kes budak sulu ini kepada guru besar sekolah.

    Diharap kerajaan cepat memastikan peristiwa di lahad datu selesai. Ini kerana Sulu merasa amat rendah diri dan malu ke sekolah.


    Info Asal : FB

    15 comments:

    1. aku bersimpati kat budak ni. kesian...

      ReplyDelete
      Replies
      1. sila ke lahad datu utk berperang.

        Delete
      2. ko patut kesian dgn perekacipta surat ni, lawak cecupak yang x patut ada zaman ni.

        Delete
    2. Kesian ade...tp klakar pn ade..nice letter.

      ReplyDelete
    3. Ini semua salah anwar ibrahim

      ReplyDelete
    4. kesian! konspirasi UMNO BN!

      ReplyDelete
    5. MOHON NAJIB BAGI BANTUAN SEGERA PADA SU LU

      ReplyDelete
    6. Najib bolih segera selesaikan isu penceroboh neh, usah fikirkan sangat pru13 tu, kita bukannya tongkat dunia pun, malu kt non muslim dimana kita selaku muslim bolih rujuk kpd tokoh-tokoh ugama sama ada dipihak pemerintah atau PAS SEBAB PAS ADA MAJLIS SYURA ULAMA.

      ReplyDelete
      Replies
      1. xpayah la ko serius. tu kan cuma sarkastik.

        Delete
      2. Memang la BIJAN tu boleh handle..
        tp tukar lah pemipin lain..ini kalilah!!
        lagi kalau da tau tu semua konspirasi je.
        xpercaya??cari sumber2 berita.
        xjumpa??sebab tgk tv3 suku kot.
        marah??cari semua sumber, then baru nilai kn.
        malu??kenapa pk malu utk kebenaran??
        tahu pon hakikat nya sbhgian mereka juga Islam,
        tp?????????????apkh dan siapakah punca nya??

        Delete
      3. ko ckp mcm mana sekali pn, balaci umngok ni tetap akan tuli. dah terpengaruh dgn dakyah BR1M

        Delete
    7. "kini telah tentera malaysia telah" berat 66 yg taip surat ni..kih kih kih

      ReplyDelete
    8. kelakarlah pulak, tapi kesian pun ade ..hu..hu..hu

      ReplyDelete
      Replies
      1. akulah penulis surat itu.

        Delete
    9. LoL omg seriously? Kids these days....

      ReplyDelete