• Politik Terkini

    Wednesday, March 27, 2013

    BAN Tahi ~ Teknik Berak Tempat Awam Versi Wanita Kurus

    Mohon kepada mereka yang sedang menikmati makanan melayu, makanan cina, makanan india, makanan yahudi yang mempunyai perasaan cepat nak muntah adalah dilarang menonton filem berak gaya menarik seorang perempuan.

    Kebengongan manusia ni ada pelbagai peringkat. Tak semestinya berada di negara maju, pemikiran manusia jadi maju. Kadangkala boleh jadi lebih bahlol daripada seekor babi. Tapi nak buat macam mana, perangai manusia kena diri sendiri yang ubah.

    Aku syak pompuan ni nak terberak sangat, tahi duk dihujung lubang, setarik nafas je terus terkeluar. Mungkin juga dia duduk dikawasan yang tiada tandas. Ataupun jenis pompuan alergi dengan tandas kotor. Maklumla tandas awam kadangkala cantik sikit dari lubang taik tandas.

    Tak pasal-pasal majlis perbandaran kena sapu taik. 

    Info Asal : Abdul Aziz

    8 comments:

    1. macam sial !!!!!!!!!!!!

      ReplyDelete
    2. hilang selera aku nak makan aiskrim

      ReplyDelete
    3. Hari tahi sedunia.

      Apa itu hari tahi sedunia, hari dimana masyarakat akan keluar berak beramai ramai tanpa segan silu.

      ReplyDelete
    4. hahahhaa....sengallllll giler kot!! haiyooooo....

      ReplyDelete
    5. serius bangang pompuan ni.

      ReplyDelete
    6. ini mungkin lembu berkaki dua... lembu jadian...

      ReplyDelete
    7. nak masuk tandas, kena bayar mahal.. tu yang landing tempat free..

      ReplyDelete