BAN Artis ~ Islam Moden Versi Nabila Huda Dan Nas T Di Bali

Era keseronokan bercinta memang tidak dapat diluahkan dengan kata-kata dan hanya mampu tersengih macam kera sampai lenguh pipi untuk menunjukkan kegembiraan. Sebab tu buku tips cinta menjadi hits tertinggi carian google. Sebab manusia tidak boleh dipisahkan antara kasih sayang dan kebencian. Melainkan ko gila. Perasaan tu beransur tiada.

Nabila Huda yang sangat hot dengan gosip. Janda berhias ini dikatakan menjalin hubungan kasih sayang dengan Nas T. Kalau betul mereka dan sehati secocok serapat perapat, kan better kawin je. Jadilah better nation yang BN duk promote sampai juta-juta tu.

Hopefully percutian separa bogel sebelum kawin tidak menjadi ikutan generasi islam moden ini. Berbiuh mulut tok imam duk nasihat. Tetap ada juga bangang untuk dapatkan nama. Akhir Zaman.


Info Asal : BeautifulNara

Post a Comment

7 Comments

  1. typo error - berbiuh mulut. wuakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. berbiuh mulut wanita itu memasukkan pisang kedalam mulut.

      Delete
  2. Janda ni dh tak mkn nasihat. harap dpt petunjuk dr allah.

    ReplyDelete
  3. ni satu malam agak berapa round ni? fuhhhh

    ReplyDelete
  4. ooi...jelas bersekedudukan tu...ooooiiii......mana jais....eh pasangan ni dah kahwin ke belum.......??????

    ReplyDelete
  5. Banyak sangat fasal janda sorang ni. Orang dah menyampah dan bosan asyik kisah dia tak habis-habis. Fasal dia ni artis kah atau memangnya artis macam dia ni tak boleh disanjung dijulang macamlah artis top dunia, kerana appresiasi yang berlebihan menyebabkan dia lupa asal usul, lupa diri lupa segala-gala. Mat salleh sangatlah dia ni ! pui !!

    ReplyDelete