• Politik Terkini

    Monday, April 8, 2013

    BAN Artist ~ Tampan Seksi Dulu VS Tampan Seksi Sekarang

    Kekal seksi, anggun, cun melecun sepanjang masa. Mustahil kerana manusia akan melalui satu lorong yang sama iaitu dimamah usia. Tak kira ko pakai produk macam mana, ko suntik enzim babi apa masuk dalam tubuh. Bila tua datang, tetap akan tua kerepot. Antara cepat lambat dan antara kedut banyak sikit.

    Itulah kehidupan. Dulu orang sanjung BN, sekarang orang cemuh. Itulah politik. Aku syak usia BN pun dah sama macam artist dulu yang hot. Sekarang ni, letak apa vaksin sekalipun, dah tak hot macam dulu. Babai Bee End.



    Info Asal : IZ

    10 comments:

    1. Dulu tgk pamela anderson terus stim. sekarang ni, tgk pun dah sebelah mata.

      ReplyDelete
      Replies
      1. butuh hang. kalau dia dtg kt dpn mata, ko hendap juga. puii!!

        Delete
    2. Gendut Gendut Gendut.

      ReplyDelete
    3. takde post politik ke harini.

      ReplyDelete
    4. Bila dah mula mereput, keindahan hanya tinggal sisa...

      ReplyDelete
    5. diorang ni patotnya ambik gambar hari2... baru nampak perubahannya... haha

      ReplyDelete
      Replies
      1. mohon uncle buat review gmbr dulu vs sekarang

        Delete
    6. sehebat mana kita sekaya mana kita ... kita tidak dapat melawan usia tua...hehehee

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete
    7. apa itu tua? tua tu bukan sejenis penyakit, ia adalah sebahagian dari proses keberlangsungan kehidupan yg mana hanya yg bernasib baik hidup panjang je akan melaluinya... bersyukurlah dengan nikmat yg tuhan bagi dengan banyak membuat kebaikan di muka bumi ni...

      ReplyDelete
    8. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete