• Politik Terkini

    Wednesday, May 1, 2013

    BAN Batin Dalaman - Kurang Teknik Goncang Punca Tidak Tahan Lama Di .....

    Ko tau tak teknik goyang goncang ni sangat penting dalam kehidupan, kalau tak pandai goyang goncang macam-macam hal boleh jadi. Baik untuk suami isteri ataupun dalam pembuatan kerja harian. Kadangkala kita memerlukan teknik goyang goncang yang tip top supaya kerja tu sempurna, benda yang dibuat tu elok dan tak menjejaskan negara.

    Dan begitu juga dengan sebab munasabah dakwat kekal hilang. Sebab teknik goncang goyang juga. Ko tak percaya, nak tengok apa aku tunjuk. Aku suggest semua pegawai yang bekerja time PRU13 ni, sila belajar teknik goyang goncang kaw kaw kat rumah sebelum mencalit.


    Info Asal : Mkini

    9 comments:

    1. jwpn SPR yg sgt bodoh. tak habis nk perbodohkn rakyat dgn jawapan tak masuk akal. ape bodoh ke pekerja SPR tu.

      ReplyDelete
    2. ape petugas SPR sebelum ni tak diajar ke.

      ReplyDelete
    3. Balik bercuti dari Pyongyang,
      Balik pulang beli daging cincang,
      goyang goyang. goyang kepala goyang
      goncang goncang, spr lupa nak goncang.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko pergi bercuti pyongyang kenapa tak bwk balik penggoncang nuklear.

        Delete
    4. Mulakan harimu dengan goncang.

      ReplyDelete
    5. SPR penipu tuihhh....

      ReplyDelete
    6. Goncangler puas2 kepala butoh bos SPR tue. Mari ramai2 kite kutuk SPR?

      ReplyDelete
    7. Goncang jangan tak goncang bos spr sampai meleleh tua terkutuk tak sedar diri , pie mampos lu tinggal dlm neraka.

      ReplyDelete
    8. Mohon najib panggil inul untuk goncangkan semua botol tu. mesti BOS SPR suka.

      ReplyDelete