• Politik Terkini

    Monday, April 1, 2013

    BAN Blogger ~ Mari Mengenal Blogger Pakatan Rakyat

    Selain membaca berita tahyul dan mencari jawapan setiap pertanyaan yang ditujukan dalam TV. Demokrasi yang diterap dengan tidak secara adil. Tapi itulah yang berlaku. Yang lebih parah lagi, bila di ajak berdebat pelbagai alasan. Kenapa, sebab setiap pendebatan umnu kalah dalam hujah dan hanya membidas dari sudut peribadi pemimpin lain.

    Mahukan jawapan setiap pertanyaan papagomo, bacalah disini. Yang pasti ia bukannya cerita rekaan atau editing video, gambar kecurangan.

    Thanks bro cenangau masukkan aku dalam top 28. Aku hanya menulis berkenaan politik mengikut keadaan semasa. Siapa aku rasa bangang aku akan bantai. Buat sekarang ni, umnu banyak buat berita tahyul, macam mana aku nak percaya tulisan blogger umnu. Bila di saman pun kecut nak ke mahkamah.

    Fight 4 Liberty.
    TopBlog PR
    Pilihan Cenangau
    Malaysia
    01/04/13
    Topblog
    01/04/13
    Malaysia
    16/03/13
    Topblog
    16/03/13
    Turun
    Naik
    Era Pasca198148565
    Anak Sungai Derhaka222224620
    AmenoWorld23632201-2
    Kelab Greenboc29443053-1
    Addin414542250
    Milosuam422660593
    Tukar Tiub43974044-3
    Salehudin48885337-1
    Omak Kau52796018-1
    Kedah.kini74410949122
    Mohd Sayuti Omar7801185210-1
    Kerengga945121160175
    Manjongmari10061389711-2
    Kedahlanie.info1063141138151
    Cenangau1065151143161
    Jalan Pulang11251617832812
    Kerajaan Rakyat113517100514-3
    ek-eleh1186181486235
    Gendang Perang1313191205190
    Pahang Daily13172096213-7
    Kachip Emas133321119218-3
    Al-Husseyn147222129120-2
    Ikutsukaaku ISA1488231889296
    Batu vs kayu1596241584251
    Zakri Ali1630251749272
    Ibnu Hasyim166226151624-2
    Sedaka Sejahtera17462729444518
    BanKami188228BaruBaruBaru
    Dunia Cacamerba191629139522-7
    Pencacai Semalaysia1920302638399
    The Cyber Sniper19523132174918
    Biaqpila199532134321-11
    IdaMan204533163226-7
    Nizar Coretanku2119342345362
    Cipan Tapir Tenuk212935220033-2
    Warta Maya219536229234-2
    sabahdaily220037201231-6
    Malaysiaberih2223382839435
    Bloglist Malaysia22633944425920
    Sisi Bukit2279403064488
    Mimpi Senja239241232635-6
    Mountdweller2472422964464
    Blog Hangit249643246838-5
    Muslimeen United254044190930-14
    Sakmongkol255545237837-8
    Cananglahnie266946291644-2
    Mat Indera Sipejuang3090473690536
    PASPB318648273141-7
    Kerabu Bersuara333849306347-2
    Idah Salam3412503250500
    Aiyang3607514693609
    Aspan Alias39355253456311
    Penburuk396553267140-13
    Laksamana Bkt Bintang4132544123551
    MediaPerak.net434655219132-23
    Orang Ni443356386054-2
    Al-Banjari Online4520575607658
    Sharpshooter4586584987613
    Paklong Online463959424757-2
    Dialog Rakyat4665607142699
    Yong suka kuning471161329151-10
    Siyasahsyariah5711625572642
    Naimnikmat57176388387916
    Pulakdah5727647154706
    Haluan Kiri577465443858-7
    Gaya Peneroka5912665935660
    Warta Subhi5920676782670
    AnakMudaMalaysia636268366852-16
    Mutaligat639869419456-13
    Tempayan Retak7915708367777
    Wfauzdin798971114218413
    AgenDSAI8208727398720
    Marhaen8440737645730
    Telok Bakong88917410072817
    Utusankini891175117628712
    Nusajayakini928376143249216
    Ajijoi936077701368-9
    Paapaada972078793075-3
    Al-Brangi1046879879578-1
    Sokong PR1060480725271-9
    Pakat-pakat kalih1203781146449413
    Aduka Taruna121638212292886
    Edyesdotcom12406832459911229
    Kedah-Online12519841119383-1
    Perakite Daily1265285788774-11
    Misai Merah131548613116904
    M3M1318487814076-11
    Lagi Berita134258814848957
    Ada Aku Kesah134578914607934
    Bebaskan Malaysia14090902632411424
    Dango Mamamat14627911151586-5
    Penarikbeca1478492532662-30
    Fendi Tazkirah148199315784996
    Demo Lonie1485794198321039
    Bicara Abu Nawas14931951142585-10
    Pak Karamu1532196225961059
    Al-Bakistani15420971107182-15
    Karat Hijau1631598966780-18
    Kosongcafe16766992890811718
    Wartawan Lmn Reformasi170821001508997-3

    Info Asal : Cenangau

    10 comments:

    1. Perang blogger bermula. PR vs BN

      Tapi bila nak bubar parlimen

      NajibRosmah

      ReplyDelete
    2. Blogger umporno pn byk muncul. aku syak blogger yang di link byk milik papagomo.

      ReplyDelete
    3. aku selalu main share jek.

      kadang2 orang maki aku cakap aku macai.

      kadang2 orang maki aku cakap aku pencacai.

      aku pun dah pening aku yang mane satu.

      hahahaha!

      aku akan sokong siapa2 pun yang akan memerintah berlandaskan islam.

      (^~^)v

      ReplyDelete
      Replies
      1. jadilah diri ko sendiri. share apa yg salah. 56tahun memerintah, mustahil umno xpernah buat salah. sekarang ni pn, mereka dh terdesak.asyik cerita lucah je.

        Delete
    4. wooo..tahniah bro..cpt je ko dah tersenarai dalam kategori bloggger PR ni..tp nak musyuk cam blogger umno memng takde la kan..haha.. teruskan perjuangan bro..

      ReplyDelete
      Replies
      1. haha. yang pasti, aku bukan blogger dibayar. sementara PRU ni je posting pasal politik. haha

        Delete
    5. tertegaknya kebenaran. Keep it up BRO!

      ReplyDelete
    6. nice 1 bro carlos, can u post top list blog umno, just wanna know info hope u can collect it, it for malaysian ppl untuk menilai thx man

      ReplyDelete