BAN Bodoh ~ Kepercayaan Sains Darwin Dan Revolusi Manusia Hari Ini

Siapa tak kenal charles darwin. Seorang pemikir yahudi yang berjaya mempengaruhi seluruh manusia dalam malaysia dengan menulis dalam buku sains supaya mengajar generasi baru, dimana manusia terjadi daripada seekor beruk. Padahal terdapat golongan yahudi yang di sumpah menjadi beruk.

Aku masih ingat zaman sekolah, cikgu mengajar dan menyatakan pendapat darwin mengatakan manusia terjadi daripada beruk dan gambar serta kenyataan tersebut masih lagi ada. Kenapa pihak kementerian pendidikan malaysia tidak membuang kenyataan darwin. Adakah terlalu taksub dengan kajian jews.

Daripada gambaran darwin maka seorang pelukis membayangkan kemajuan manusia daripada seekor beruk menjadi askar, robot dan pelbagai lagi mengikut identiti negara.


Post a Comment

6 Comments

  1. kita menolak pandangan darwin tentang kejadian manusia, tetapi dlm buku sains msih mengajar perkara tersebut. Malahan di universiti pun turut sama.

    ReplyDelete
  2. ada kwn aku terpengaruh dgn darwin dan mempertikaikan kejadian manusia walaupun telah diajar dlm islam. taksub yizrael.

    ReplyDelete
  3. yg paling byk terpengaruh, golongan macai BN. sebab tu perangai mcm beruk sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh ..semua nih mmg tidur nyenyak lagi bodos nk mmpus ..wake up lah weh msih bnyak lg hal yng kita keta expose the truth

      Delete
    2. dan bangang kekal abadi. susah nk wake up. tempat tidur byk $$$

      Delete