• Politik Terkini

    Wednesday, May 1, 2013

    BAN Busted - Video Remaja Wanita Islam Buli Wanita Islam [Di Malaysia Negara Islam]

    Macam sial geng pompuan ni. Disuap stokin busuk dalam mulut, amik kaki berserta stokin dan disuap usap kat muka si kena buli. Rambut kena potong dan kena buli secara berjemaah di negeri tercinta TPM, iaitu johor.

    Info yang ditulis, depa cakap berlaku kat sekolah semechu. hang google sendiri la nooo.

    Kat palestin, yahudi buli islam. kat malaysia islam buli islam.


    Info Asal : MalaysiaGotBusted

    18 comments:

    1. Perangai mcm setan!

      ReplyDelete
      Replies
      1. dalam Hikayat Hang Setia…

        Delete
      2. This comment has been removed by a blog administrator.

        Delete
    2. apala nk jadi dgn remaja sekarang. didikan agama rasanya dah diberi. ataupun tidak cukup dan masih bebal

      ReplyDelete
    3. malu nak tengok smpai habis..dah la perempuan. bila dah hilang sifat malu mcm ni la jdinya erm

      ReplyDelete
    4. bukti dh ada..pihak berkenaan jgn tgu sahaja...sekolah mana dan ambik tindakan segera...kes kat penang ok bagus tindakan sekolah dgn berhentikan mereka2 yg terlibat

      ReplyDelete
    5. nilah hasil didikan remaja sekarang. makin bangang.

      ReplyDelete
    6. mcm setan dak pmpuan ni...bongok

      ReplyDelete
    7. mau phobia budak ni..kesian..nakal2 aku kat sekolah dulu tak penah lak jumpa kes buli pompuan camni sekali...

      ReplyDelete
    8. kalau dapat pelaku tu, hantar kat rumah pelacur je. pompuan xde maruah....

      ReplyDelete
    9. tengok dari pakaian rasanya pihak sekolah mesti tau punya. kes begini jgn ambik ringan, ...

      ReplyDelete
    10. ada sebab aku tak hingin jadi cikgu dan better off buat kerja lain... sbb kalo aku jadi cikgu dah tentu aku dah terjadi pembunuh... aku tak cukup mulia utk sekadar bagi 'nasihat' kat para pembuli yang sekor2 mcm anak2 jin ni... siyes perasaan nak lempang dan terajang sekor2 sampai mampus tu sgtlah membuak-buak dalam jiwa aku bila tengok vid nih... jilaka sungguh budak2 skang, kalo jahat tu mmg jahat mcm dari kalangan jin... kalo mak apak dorang bagi alasan bebudak ni dirasuk/dikawal saka, patut lempang dgn mak apak dorang skali...

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko patut jd warden penjara

        Delete
    11. Harap keluarga pelajar yang kena buli ni buat report polis. Biar setan2 betina ni di buang sekolah. Memang perangai setan

      ReplyDelete
    12. Pelaku dah dikenal pasti so apa tunggu lagi ambil tindakan yang sewajarnya. Jangan nak jaga nama sekolah maka kes seperti ini dipinggirkan.Gejala seperti ini tidak sepatutnya diambil mudah.Tahap
      displin pelajar2 zaman ini macam CELAKA!

      ReplyDelete
    13. video ni takleh jadi bukti.
      video stopa ali pun anjing pr kata edit
      apantah lagi video ni
      palsu je ni

      ReplyDelete