BAN Gaza ~ Bila Boston Diserang VS Bila Gaza Diserang

Terkejut tak kita jika suspect serangan bom di boston adalah umat islam dan dalang disebalik adalah negara sekian sekian. Itulah strategy zionis dari dulu lagi untuk menjahamkan atau memburukkan islam seluruh dunia. Sehinggakan sistem pentadbiran islam sendiri tidak diyakini oleh umat islam yang lebih terpengaruh kepada liberalisme economist dan capilist economic system.

Buka saja online paper international mesti sibuk mencari dalang disebalik serangan di boston. Harap-harap malaysia tak amik port untuk sibukkan diri. Tapi bila GAZA diserang, di bom, di bunuh secara pukal. Mereka hanya berdiam diri dan menyatakan dalam siasatan.

Itu lakonan international untuk menjatuhkan islam. Lakonan dalam negara untuk menjatuhkan pemimpin islam pun ada. Buat seketika, umat islam sibuk berpolitik. Zion amat suka, mereka boleh lakukan bedilan dengan sesuka hati. Agak-agak dalam masa terdekat, ada tak Islamic Politicians Holidays To GAZA.


Post a Comment

3 Comments

  1. Mungkin reaksi tu, reaksi masyarakat dunia @ di amerika. tapi memang benar tentang reaksi umat islam terhadap GAZA. terutama pemimpin islam yang hanya mampu marah dlm hati.

    DOA KAN GAZA

    ReplyDelete
  2. Dunia hari ini. asal islam, mesti terrorist.

    ReplyDelete
  3. Org bosnia ni bijak.

    ReplyDelete