• Politik Terkini

    Wednesday, April 17, 2013

    BAN Politik ~ [Pecah Berita] Debat Najib Anwar 17 April 2013

    Dan sekali lagi Anwar Ibrahim dengan penuh semangat Pahlawan melayu mengajak Najib Razak berdebat tentang manifesto. Kalau sebelum ni debat politik mereka tolak dan memberi alasan "debat bukan budaya kita".

    Aku buka facebook tadi, tiba-tiba tengok ada sponsored iklan dari anwar ibrahim shared photo bendalah kat bawah ni. Aku ingatkan apa, cuba scroll then jumpa lagi satu pages yang gitau anwar ajak najib debat malam besok di KL.

    Samada najib terima ke tidak watikah ni, aku tak tau sebab aku bukan macai BN @ PR. Tapi debat ni aku sokong untuk aku menilai mana satu aku nak undi GE13 ni.

    Mood : Tunggu debat sambil korek hidung.


    12 comments:

    1. aku berani kerat kote, najib buat tak tau je. rosmah marah. lusa mlm jumaat.

      ReplyDelete
      Replies
      1. sekali dia buat, habis ngko punya kelakian hahaha

        Delete
    2. negara kita dh aman. buat apa debat

      ReplyDelete
      Replies
      1. apa kena mengena debat dengan keamanan pulak nie? Debat politik sudah lama diamalkan di negara2 yang telus demokrasinya sekaligus aman sentosa seperti Jepun, Britain, USA dan lain-lain. Kalau nak contoh tengok kat Youtube Obama Vs Romney debate

        Delete
    3. Komfom esk masuk utusan, bh and metro. "debat bukan budaya kita-abang jibby"

      ReplyDelete
    4. Najib akan ckp.

      HMetroll "saya mohon maaf, tak dapat hadir sebab sakit perut" -Najib Razak

      ReplyDelete
    5. kantoi lah tiru manifesto...mne berani jumpa. ckp blkg2 berani lah. tu pun blkg Rosmah

      ReplyDelete
    6. watpe nak debat ngan peliwat? kalo aku pun tak kan layan..bodoh pnya macai PR..

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko sebenar bodoh. tu antara presiden. sebab presiden ko tu kecut teloq. kalau betul peliwat, buat la debat. sesi soal jawab dengan anwar. ada bran. setakat sembang dlm tv sama sendiri je kencang.

        Delete
      2. apsal kalu betul peliwat buat la debat? haha..ko lg satu bodoh..

        Delete
      3. Kah Kah Kah lawak la penulisan ko nie, dalam kes nie, Kalau betul pn Anwar tu peliwat yang mana setakat nie tak dapat dibuktikan oleh mahkamah. tapi kalau betullah pn dia tu peliwat. Apa kena mengena dengan kemampuannya untuk berdebat dalam isu politik? kenapa? kalau anwar tu peliwat, IQ dia tambah jadi 400 ke? adoi.. adoi.. lawakla. Ko nie membazir wang cukai rakyat je menyekolahkan ko tapi last sekali jadi bodoh macam nie kah kah kah

        Delete