• Politik Terkini

    Saturday, April 13, 2013

    BAN Politik ~ Anwar Ibrahim Cakap, Dia ada Teloq, Tak Kecut

    Anwar Ibrahim adalah seorang mangsa fitnah liwat malaysia. Hang nak percaya tak nak percaya, tu hang punya pasal. Mula-mula dulu zaman mahadir, aku ada konfius juga dengan invidu bernama anwar ni. Tapi selepas selidik betul-betul video dan bertekak dengan geng PR dulu-dulu, aku rujuk gengn umporno. Memang sah, video tersebut hanyalah fitnah jahat umporno.

    Anwar dihentam, tapi ketua umporno bagi macam-macam alasan bila nak berdebat dengan anwar. Bukankah itu satu tindakan membuka kote orang lain, tapi menyorok kote sendiri.

    Video seks mustapha ali, aku duk teliti betul-betul. Ada editing kat situ. So, hopefully jangan kita bodoh dalam menjatuhkan hukuman.

    4 comments:

    1. apa pun yg org ckp, aku tetap sokong DSAI

      ReplyDelete
    2. wa yakin sarawak akan tumbang sebab taib sombong tu.

      ReplyDelete
    3. DSAI tuh musuh utama BN..
      apa cara pon depa(BN) sanggup buat demi kepentingan depa(BN).
      DSAI bela KITA dan KITA juga akan MEMBELA DSAI.

      ReplyDelete
    4. Umngok sebar mcm mna sekalipn fitnah..aku xkn percaya..

      ReplyDelete