• Politik Terkini

    Friday, April 19, 2013

    BAN Politik ~ Bila Budak Ingusan Umporno Membela Bee End Versi Dialog Bergambar

    Bila sembang politik dan baca statement macai umporno ni, aku nak tergelak rasa. Sebab apa, terserlah kebengapan disitu. Sekor tu menonjolkan diri sekolah agama, yang sekor lagi orang johor, cakap kedah pastu duk komen sekolah agama di kelantan. Alahai, kenapalah umporno hantar budak ingusan macam ni suruh debat.

    Kelantan mundur dibawah PAS, banyak masalah sosial. Aku rasalah, sepusing sejalan aku ke terengganu dan kelantan. Kelantan lebih maju daripada terengganu. Terengganu negeri kaya, kenapa tidak semaju kelantan. Okey, kelantan dibawah pemerintahan BN, terengganu bawah PAS.

    HIV/AIDS tertinggi dikelantan, rasanya aku dah tulis yang sekoq umporno masuk debat artis dan cakap main lepas. Ni timbul lagi spesis budak ingusan. Dahla malas membaca, main sedap mulut je cakap. Yang tak tahan sekali, dengan megah gitau fasih laluan golok. Umporno minat ka kesana. Ke yang buat taik maksiat kat kelantan tu umporno.

    10 comments:

    1. org johor. mmg piau biru. taksub nk mampus. kerajaan rompak duit pun takpa. diaorang suka duk rumah flat.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ko da tau kerajaan merompak duit rakyat, ko report la polis.. ni kes jenayah ni.. ko tau maksud merompak ke tak ni..

        Delete
      2. Ko ni bodoh ke bangang? Org yg rompak duit rakyat tu org yg same jd majikan polis. Pi report polis alih2 org yg mereport yg kene tgkp!

        Delete
      3. polis tu sebenarnya melindungi perompak VIP. ko faham.

        Delete
    2. nmpk sgt budak ni kaki kencing. ramai cybertrooper umporno sekarang.

      ReplyDelete
    3. kan dh jadi bahan kutukan sbb kebodohan.

      ReplyDelete
    4. saya rasa betul cakap budak taufik tu. mana ada sekolah agama di kelantan yang mengajar semua cabang ilmu islam seperti di Johor.

      tu yang rakyat kelantan taksub benor dengan Nike Ajis..

      ReplyDelete
      Replies
      1. Macai Detected. Sekolah agama di Johor tu lain. kat kelantan tu hanya mengajar pengajian al-quran.

        Delete
    5. taksub gila nak mampos...

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete