• Politik Terkini

    Tuesday, April 16, 2013

    BAN Politik ~ Isteri PAS, Suami BN Versi Pilihanraya 13

    Musim PRU 13 biasanya kebengongan kebangangan ketololan kebahlulan manusia akan terserlah. Mak budak, Bapak budak, Tok budak, moyang cicit ciat ciut cicit cocok. Semua sekalilah, aku sibuk bercakap tentang wakil rakyat 5 tahun datang kawasan mereka.

    Sampaikan nak bergaduh pasal gantung bendera, ini kawasan aku, ini kawasan kau. Ketahian apakah dalam minda mereka. Bila masing-masing dapat kuasa, ada ke wakil rakyat datang jenguk rumah ko. Pandang ko pun sebelah mata. Dah tu kenapa time pilihanraya masing-masing jadi kuli batak bebal.

    Untuk pesanan suami isteri yang berbeza parti, nah manifesto aku bagi. Mohon kes cerai GE13 tidak berlaku. Nantikan jibby keluarkan agensi baru. 1malaysia kawin umph umph.


    8 comments:

    1. satu idea yg sgt kreatif. buat apa suami isteri bergaduh sbb parti kan.

      ReplyDelete
    2. aku syak ni kt kelantan.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nak syak apa bendanya!!! dah sah sah dia tulis kat situ tarikh kat pasir mas ngan tumpat

        Delete
    3. kwn sy punya sepupu..sesama besan..mcm ni la..kena plak..2x besan tu YB..

      ReplyDelete
    4. bodoh! Tu banner jemputan kahwin ler..tak ada kena mengena dengan politik..saje gimik je..ambil kesempatan di musim pilihanraya.

      so dorang memang kreatif ler.

      ReplyDelete
      Replies
      1. dahtu yg ko butthurt tu knapa. mesti ko belum kawin lagi kan. tu ko jeles.

        Delete
    5. Bhai Carlos...

      Terbaek... Inilah banner yang palingb ummph yang pernah gua tengok... hahaha...

      ReplyDelete
    6. aku tak puashati satu je, kenapa dia buat lelaki lebih sukakan BN. ke mmg laki ni mmg peminat najib

      ReplyDelete