• Politik Terkini

    Thursday, April 25, 2013

    BAN Politik ~ Ketua Pengarah JAWI Wajib Beri Surat Tunjuk Sebab !

    Aku sebenar nak post benda ni semalam, tapi sebab lewat sangat dan penat. So aku post pagi ni, isu di putrajaya yang menyatakan AJK masjid kena buang serta merta. Apakah Ketua Pengarah Jawi sudah lupa yang penjawat awam adalah bekerja di bawah YDP Agong.

    Jika inilah tindakan yang diambil oleh Jawi, ketua pengarah jawi wajib bagi respon kepada rakyat untuk rakyat memastikan Penjawat Awam bebas daripada mana-mana parti politik!

    Kenapa islam jatuh, sebab benda remeh macam ni lah, umat islam sendiri menyalahguna kuasa.


    Info Asal :  FB Husam Musa

    4 comments:

    1. terlalu taksub kt BN, mcm ni la jadinya. dlm perjanjian penjawat awam tu ada dinyatakan ke, wajib taat setia pada BN. Buat malu nama JAWI je

      ReplyDelete
      Replies
      1. sbb tu islam tak terbela. pemimpin atasan lebih memilih politik

        Delete
    2. kalau dibawah pemerintahn PORN ni. diaorg akan rasa terselamat.

      ReplyDelete
    3. insyaAllah lepas PRU13 nnt, dorang yg x psl2 kena buang kerja tanpa sebab yg munasabah tu akan dpt kerja semula... Allah maha adil :)

      ReplyDelete