• Politik Terkini

    Friday, April 26, 2013

    BAN Politik ~ Mohon Segelintir Wanita Pas Kurangkan Bangang Dalam Diri.

    Aku tak faham apa yang ada dalam kepala otak mereka yang buat macam ni. Sepatutnya sebagai muslimah mereka lebih bersikap profesional dan menunjukkan nilai keislaman. Title muslimah, pakai jubah dan sepatutnya lebih kelembutan dan petah berkata-kata ayat bernas. Bukannya meniru puteri umno bertudung cantik berkurung ketat.

    Perempuan tak bleh lari dengan tabiat jati diri nafsu meninggi bila berada di atas. Jatuh bangun lelaki kerana wanita. Tapi ada je lelaki jatuh sebab bangang sendiri. Kebanyakannya sebab wanita.

    Terpekik terlolong adalah versi BN promote zaman dulu-dulu. Era baru rakyat lebih cerdik dan mahukan hujah bernas untuk pentadbiran negara yang lebih effisen dan sempurna. Bukannya kapitalis dan iluminati. Walaupun terpaksa ikut dalam sistem perbankan. Tak kiralah BN, PAS memerintah. Melainkan semua negara islam bersatu menjatuhkan sistem kewangan printing sekarang.

    Apapun, ini kalilah tetap inikalilah. aku cuma nak bagitau pada segelintir wanita PAS, kurangkan bangang mu.



    Info Asal : FB

    8 comments:

    1. betul tu admin. aku sokong statemnt ko. wlaupun aku ni pnyokong tegar PAS. sepatutnya muslimah menunjukkan sifat keislaman yg sebenar. terpekik terlolong tu budaya umporno.

      ReplyDelete
    2. manusia tak boleh lari dr kesilapan. mungkin mereka terlalu taksub sehingga lupa diri. itulah ujian bg umat islam hari ini. kuasa dan wang

      ReplyDelete
    3. sbb segelintir ni la, cai umporno akan buat isu. pompuan ohhh pompuan

      ReplyDelete
    4. Mereka tak terpekik terlolong...dia menggunakan pembesar suara..cakap pelan tapi bunyi kuat...Setidak tidak nya mereka tidak menghabiskan duit rakyat untuk ternak lembu, beli cincin RM24 juta dan beg tangan RM200 ribu ...dan berlagak macam puteri UMNO yang bersifat sama macam pelacur..!

      ReplyDelete
    5. beres bro. blog tuan sudah ada dalam bloglis PR.

      penburukonline

      ReplyDelete
    6. mcm tgh organize hari sukan taman perumahan jer gayanya... hahah

      ReplyDelete
    7. Pinjaman untuk pelbagai tujuan Kami menawarkan jumlah minima Rm 5,000.00 hingga 5 juta Rm Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Tempoh pinjaman: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan mestilah Berumur 18 tahun ke atas Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua pelanggan Untuk maklumat lanjut mengenai bonus hubungi kami melalui e-mel: (augustinejunio@gmail.com)

      ReplyDelete
    8. Pinjaman untuk pelbagai tujuan Kami menawarkan jumlah minima Rm 5,000.00 hingga 5 juta Rm Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Tempoh pinjaman: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan mestilah Berumur 18 tahun ke atas Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua pelanggan Untuk maklumat lanjut mengenai bonus hubungi kami melalui e-mel: (augustinejunio@gmail.com)..

      ReplyDelete