• Politik Terkini

    Saturday, April 27, 2013

    BAN Politik ~ Sepanduk BN Versi Basuhan Tahi Kucing

    Katakan jika pemberakan tahi kucing merata tempat dan memerlukan kos pembersihan yang sangat tinggi dan melebihi 1 dozen air mineral untuk mencuci tahi tersebut. Kemudiaannya rakyat merungut tentang kekurangan air mineral untuk membasuh tahi kucing dengan bersih. Adakah BN akan sponsore lagi air mineral sepuluh dozen ataupun akan keluarkan satu lagi skim baru.

    Skim Sedozen 1 tahi kucing = SS1TK

    Mari saksikan sepanduk setahi sekucing.


    Info Asal : MalaysiaGags, Teuku

    6 comments:

    1. ni bebal namanya

      ReplyDelete
    2. noh omar, siapa rs pelik... hahhaaha

      ReplyDelete
    3. kt selangor buat mcm2 janji. kenapa sebelum PR memerintah BN tak bg air percuma. nampak sangat pemerintahan BN ni untuk kayakan diri sendiri. Tengok sajalah dlm BN ada Kak Kereta, Kak Lembu, Pakcik Jalanraya dan mcm2 lagi.

      ReplyDelete
    4. adoi.....!!!!
      ni la sebab mereka(macai BN) adalah golongan yg yg jahil sbb trmasuk dlm golongan akhir zaman yang jahat sbb xmampu bezakan kebenaran...yg BENAR difitnah yg SALAH disokong....
      sedar la hoi!!!!kita Bani Ta(Tanah)Mim(Melayu)!
      bangkit la hoi bersama kami(menegakkan Agama!!)!!kita umat AKHIR ZAMAN!!
      bukan dlm M'sia jeh!tp satu dunia!!!
      kalau kau(macai BN) lupa aku ingatkn,
      cuma SATU jeh golongan Ahli Sunnah Wal Jamaah pd AKHIR ZAMAN!
      kau(macai BN) rasa kau dlm golongan mana???sedar lahhh!!
      kau xrasa Dajal dah wujud ke???
      dlm negara kita, sapa yg ikut cara dia akan mndpt kesenangan...
      tp tp sapa yg TAK ikut dpt apa????
      mereka difitnah...mereka ditindas...mereka dikatakan golongan yg taksub..
      mereka difitnah sesat dan sebagainya....
      marilah MELAWAN(bangkit) bersama kami...
      kita harus bersedia(menyiapkan persiapan sblum kemunculan Imam Mahdi)
      mereka(Yahudi) sedang cuba menjatuhkan kita senusantara(melalui hutang)..
      marilah kita bangkit melawan untuk mengubah dasar negara kita yg lebih Islamik..
      kita perlu kuat untuk BERSATU bersama Empayar lain..sbb tuh kita kena mulakan!
      kita perlu bersedia....kita memang akan menang(telah dijanjikanNya)..
      tp mcm mana mahu menang jika tidak memulakannya(melawan)??
      sedangkan anda tdk sedar kejahilan anda!
      tgk lah cermin...tafsirlah Al-Quran...ini semua sudah TERTULIS...
      saya merayu(sbg sesama saudara) marilah kita bersama menentangnya dgn menyertai Jihad kami..
      kajilah perihal Abuya...mereka difitnah sesat!sedang kan mereka tdk sesat sekalipun!!!!!!!!
      Ya Allah....bukakankan lah pintu hati mereka(yg membaca) supaya celik daripada fitnah serta berada dalam golongan yg dapat membezakan antara kebenaran dengan kepalsuan dunia ciptaan Dajal..
      janganlah kami berada dalam golongan yg jahat(tdk mmpu bezakan kebenaran dan kejahilan)..
      Amin........

      ReplyDelete
    5. taktik terbaik BN :D

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete