• Politik Terkini

    Monday, April 15, 2013

    BAN Politik ~ Siapa Taja BN Iklan Najib Dalam Youtube Berjumlah USD400,000 Sehari

    Kalau ko tanya macai BN, konfem akan jawab. Kita mendapat sponsor. Nak kata duit parti, sah sprm akan masuk siasat sambil lewa kan. Kan BN ni parti maksum, membangunkan rakyat dengan meramaikan pendatang asing. Mengkayakan kroni sehinggan sarawak menjadi negeri termiskin dengan hasil kekayaan alam.

    Tepuk dahi, hantuk kat dinding, buat bodoh jer bila dengar jawapan bangang daripada umporno. Mereka sekarang sedang sibuk duk canang berita seks. Kan koleksi politicalporn banyak dalam tangan umporno. Sekarang aku syak duk sibuk nak buat editing kelas pertama. Tak mustahil pengarah filem antarabangsa akan dijemput untuk menjadikan gambar HD.

    Invest untuk iklan ramai berjuta, seriusly nak upgrade hospital kerajaan nampak selesa, rakyat yang sakit duduk selesa. Tak de bajet. macam haktuiii. Nanti aku akan posting BANkami Speakout tentang hospital kerajaan. Sekarang tengah amik gambar dulu.


    Info Asal : Geek, PoliticalGags

    7 comments:

    1. sepatutnya najib letak gambar rosmah. aku akan undi BN. hahaha

      ReplyDelete
    2. Media prima taja.

      ReplyDelete
    3. blog ko ni pun ada iklan betternation najib tu, hahaa

      ReplyDelete
      Replies
      1. semua iklan besar BN masuk. tapi innity dia tak iklan. mungkin innity tak terima iklan berunsur politik.

        Delete
    4. No problem beb.....
      PAKATAN ambil alih kuasa nanti, sekor2 kita tangkap dan bawa PEROMPAK2 ni ke mahkamah.
      Dia orang melantak duit rakyat sesukahati ja macam duit sendiri.....

      ReplyDelete
      Replies
      1. itu adalah pasti. PR amik alih je, terus siasat.

        Delete