• Politik Terkini

    Monday, April 29, 2013

    BAN Sadis - Kenapa BN Tidak Membicarakan Kes Memali Versi Wajib Tahu

    In details kes ni aku tak berapa pasti. Ada usha google pun tapi jawapan tak berapa pasti. So aku tak share la page tu. Ko cari sendiri jela. Kalau jumpa yang bernas dan berfakta penuh jgn lupa share kt aku.

    Kawan aku dulu pernah cerita pasal memali ni. Zaman aku kuat umno dulu dan berdamping dengan pemimpin atasan umno. Tapi sekarang aku muak dengan cara mereka. Hanya duit menjadi sandaran perjuangan. Atas dasar melayu liberal mereka perjuangkan.

    Walaupun video ni dah lama, aku hanya share untuk peringatan.

    6 comments:

    1. Peristiwa yg tidak dpt dilupakan tapi telah ditutup oleh media.

      ReplyDelete
    2. diharapkan tak akan berlaku lg perkara mcm ni..

      ReplyDelete
      Replies
      1. kta mmg harap tak berlaku. aku syak yg berlaku kt lahad datu pn perkara yg sama. tapi diubah cara persembahan

        Delete
      2. lahad datu sebenarnya lanun punya keje jgn risau

        Delete
    3. lanun2 biadap FUCKATAN yang x habis nak hina pasukan keselamatan....kepala hotak masing2 la sandiwara....ko igt askar2 tu nak serah nyawa sia2 ke....akai letak kat pungkuq mcm pemimpin dajjal korang jugak....BAHALOL....nama je ada agama..tp x berguna langsung

      ReplyDelete
      Replies
      1. pemimpin atasan ko tu ikut syariat islam ke. bini dah tua pun masih tak reti pakai tudung. tapi duk ckp bela islam. mcm pundek.

        Delete