• Politik Terkini

    Monday, April 29, 2013

    BAN Sadis ~ Strok, Mulut Kaki, Tidak Boleh Bercakap [Tuan Guru Abdullah Saamah]

    Siapa tuan guru abdullah saamah ni, ko boleh rujuk addin tentang berita yang disiarkan dan apa yang telah dinyatakan dalam ucapannya.

    Ada info daripada hamdan mohamad menyatakan Tuan Guru Abdullah Saamah kena strok dan tak boleh bercakap. Kesahihan berita tu aku tak pasti sebab aku tak pergi. Tapi ada orang menyatakan dia dapat sumber pun dari mereka yang telah melawat.

    Harap kita semua sedar apa yang kita buat dan bertaubat sebelum terlambat.


    Info Asal : Hamdan

    12 comments:

    1. Sahih ker berita ni. kan tak pasal2 kena

      ReplyDelete
      Replies
      1. Biasanya berita dari blog Pro PKR adalah BENAR.Ini kali lahhhhh.Tukar.

        Delete
    2. walaupun dia mengata kat nik aziz. aku hormat selaku tok guru dan doakan semoga cepat sembuh

      ReplyDelete
    3. Sesama islam, doakan yang terbaik untuk tok guru.

      ReplyDelete
    4. semoga beliau cepat sembuh.. amin..

      ReplyDelete
    5. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    6. ni semua fitnah,die dok ade lg sihat je dk ceramah..

      ReplyDelete
    7. fitnah semata2..
      dye giat je dk cramah kt ganu n kedah
      xdenye strok keras2 mulut ke hape ke,,
      bodohnye sape buat statement ni

      ReplyDelete
      Replies
      1. ada bukti ke? try tunjuk.

        Delete
    8. kalau benar terjadi Alhamdulillah.biar ia jadi pengajaran buat semua terutama yg bergelar ulama.

      ReplyDelete
    9. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete