• Politik Terkini

    Monday, April 1, 2013

    BAN Seks ~ Artis Malaysia Kemaruk Video Gersang Versi Diana Danielle

    Siapa pelik video lucah akan muncul di malaysia satu hari nanti. Tidak pelik kerana pihak atasan sendiri ada yang ditangkap, pihak atasan sendiri sibuk sebar fitnah pasal sex. Pihak atasan sendiri backup mereka yang bacul sebar fitnah tentang chinadooll, tetapi tidak hadir ke mahkamah.

    Jika artis buat video, siapakah bakal penapis. Mungkinkah penapisan sekarang telah meluluskan filem aksi gersang. Supaya generasi baru adalah generasi cepat gersang. Mana tidaknya, ubat kuat banyak dipasaran. Siapa nak beli kalau tak ramai yang gersang.

    Nak tarbiah agama lebih pun, aku rasanya UAI dah hentam tahap paling berkesan untuk manusia bebal. Tapi masih ada juga yang bebal. Apakan daya.

     

    10 comments:

    1. artist malaysia. biasala nk cari publisiti murahan!

      ReplyDelete
    2. dah terdesak sgt ke smpai kna buat lakonan mcm ni

      ReplyDelete
    3. diana yg comel. agak2 farid kamil tak jeles ke?

      ReplyDelete
    4. bongok nyer diaorg nie..sampai dh kenal dosa dan pahala.....

      ReplyDelete
    5. cam haram... wait, mmg haramlah! haiyaa...

      ReplyDelete
    6. farid kamil tak mrh ke tgk bini dia mcm ni.

      ReplyDelete
    7. Dunia akhir zaman. suami dayus melihat isteri berpelukan dgn lelaki lain.

      ReplyDelete
    8. ish ish ish..apa la mak pak diorg rs yek..

      ReplyDelete
      Replies
      1. mak bapak dia dah terlepas dosa. suami dia yg sepatutnya larang.

        Delete
    9. this video has been removed

      ReplyDelete