BAN Serangan ~ Bandar Boston Amerika Di Serang 2 Letupan BOM (Gambar & Video)

Yang pasti, ini bukan serangan gedebe kim. Dua letupan berlaku di Boston amerika. 1 letupan berdekatan dengan garisan penamat larian marathon diadakan dan satu letupan lagi di JFK library. Ada sumber menyatakan ia hanyalah letupan biasa.

Polis boston menyatakan 2 mati, 22 cedera, NewYorkPost pula menyatakan 12 mati dan ramai cedera, dan Boston Globe pula melaporkan lebih 100 orang cedera. Mati tiada dilaporkan. itulah media. Sebab tu dalam membaca media politik ni, kena banyak sumber. Lagi berbelit lebih dari tulisan sarkas.

Letupan di marathon boston pada sebelah pagi manakala letupan satu lagi di JFK library pada waktu tengahari. Pengesahan samada letupan tersebut adalah bersangkut paut ataupun tidak masih tidak dapat disahkan.

Harap-harap lepas PRU13 dan keputusan keluar, takde la rusuhan dan letupan berlaku di Malaysia. Parti yang kalah tu, sila terima kenyataan.



Info Asal : BS1, BS2, BS3

Post a Comment

6 Comments

  1. baru rakyat US tau. sengsara kena serang. biasa duk tgk dlm tv je palestin kena serang kat israel lakhanat

    ReplyDelete
  2. aku rs org US sendiri buat perancangan ni. lepas ni mesti dia ada buat tuduhan. org iran la, org arab la..yg pasti org islam akan tertuduh.

    ReplyDelete
  3. apa faedah dibuat semuanya ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. org sana kat ramai yg mental. agaknya mental. takpun sebab ada konspirasi nk dibuat.zionis

      Delete
  4. apesal iklan cact you prizes ni selalu je ade kt tepi nih mengacau btul lah ..susah aku nk tngk blogger nih

    ReplyDelete