• Politik Terkini

    Friday, April 26, 2013

    BAN Suapan ~ Video Duit Dah Bagi, Tak Undi Parti Saya ... Alamatnya

    Sejak ramai CAI berkecimpung hebat dalam dunia internet ni, pelbagai berita fitnah, palsu, juboq, tetek, spender, china doll, salah guna kuasa, dulu dah nak pencen sekarang aktif, yang umur hampir dekat malaikat maut, kembali bersuara menegakkan parti masing-masing. Risaunya mereka jika wang taruhan hancur.

    Untuk generasi Y yang bijaksana, pilihlah parti yang menjanjikan kehidupan tanpa hutang, parti yang benar memperjuangkan hak rakyat, parti yang tulus ikhlas dan tidak mendendangkan lagu sayang sayang sayang ketika pilihanraya saja.

    kepada Student, Ingat Undi, Ingat PTPTN.




    7 comments:

    1. terbaiklah lutfi.. betul kata admin, ingat undi ingat PTPTN

      ReplyDelete
    2. 50 tahun memerintah, tiap kali PRU, mcm tu la pujuk rayu BN.

      ReplyDelete
      Replies
      1. maklumlah mereka dipelopori golongn taksub duit

        Delete
    3. betul kata kau Carlos, ingat undi ingat PTPTN. dengan ini aku akan undi PR

      ReplyDelete
    4. sabab tu la pru kali ni kita kena tukar pemerintah..ameno sering momokkan kita dengan perkauman yang sangat dahsyat...mcmla dalam pr takda orang melayu..bodohnya ameno..inikalilah wahai kawan2 kita kasik tukar!!!yang penteng sekarang kita sebagai rakyat kena berdoa hari2 supaya kerajaan yang zalim dan menipu rakyat ni ditumbangkan pada pru kali ni..semoga ALLAH campak kan rasa takut didalam hati puak2 ameno nih...YA ALLAH JATOHKANLAH KERAJAAN YG TIDAK AMANAH INI DAN MENINDAS RAKYAT!!!

      ReplyDelete
    5. undila pkr ingatlah ptptn

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete